Pengikut

Isnin, 30 September 2013

Yang ke-555 Menjelma Jua

Assalamualaikum semua dan selamat pagi. Hari ini hari Isnin, hari untuk kita bekerja pula.
Terima kasih saya ucapkan kepada kalian yang sudi singgah, baca, komen dan follow di blog saya ini. 

Akhirnya, follower saya mencecah 555. Alhamdulillah. 
Blogger yang bertuah itu ialah Farra.N.


Saya mengharapkan sokongan kalian untuk terus menulis di sini.

Nota: Insya-Allah, saya akan buat analisis sepanjang entri saya dalam bulan September nanti. Antaranya, saya nak paparkan komen terbaik yang pernah ditinggalkan oleh kalian semua. 


34 ulasan:

  1. Inshaa ALLAH...terus bertambah pengikut disini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin. Terima kasih atas sokongan yang diberikan.

      Padam
  2. Tahniah farra...Header anda cantik. Sejuk mata memandang..

    BalasPadam
  3. tahniah..lepas ni tunggu 666 lak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. 666? Entah bila pula la nak cecah angka tu.

      Padam
  4. insya allah cikgu..tahniah da naik da sahabat blogger ;)

    BalasPadam
  5. Pengikut Cikgu semakin hari semakin bertambah.. Tahniah.. :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, ada juga yang sudi membaca entri saya.

      Padam
  6. tahniah ,semoga semakin banyak pengikutnya

    BalasPadam
  7. Rasa bertuah gak dapat follow blog awak ni sebab ada banyak info tentang penulisan cerpen dan puisi :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, terima kasih. Saya berkongsi berdasarkan pengalaman saja.

      Padam
  8. Balasan
    1. Terima kasih mama. Saya juga mendoakan mama berjaya juga.

      Padam
  9. no cantik tu...mesti farhana pun suka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab tulah saya cepat-cepat printscreen

      Padam
  10. tahniah tahniah sampai juga angka 555 :)

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah =) laju betul ye cikgu..harap lepas ni jadi 1111 pula hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laju? Tak ada lah. Amin. Jauh lagi tu.

      Padam
  12. Laju cikgu memecut...dari belakang, memotong saya dan kini terus memecut laju kehadapan... Tahniah! Semangat pun bertambah2 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya tak pakai turbo ya BM. Enjin kapcai saja.

      Padam
  13. Tahniah cikgu..dah ramai tu..semoga terus berjaya k..

    BalasPadam
  14. tahniah..dah ramai follower helmi...

    BalasPadam
  15. Tahniah.. semoga beroleh berkat drp ukhwah yg terjalin.. amin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Saya juga berharap begitu.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78