Pengikut

Selasa, 24 September 2013

Bengkel Penulisan Fiksyen Sains dan Teknologi 2013

Saya pernah menyertai bengkel ini pada tahun 2009 di Hotel Qualiti Kuala Lumpur. Ketika itu saya perlu membayar RM50. Tetapi kali ini dengar cerita bengkel ini percuma. Kepada sesiapa yang berminat dan mempunyai kelapangan bolehlah menyertainya. 

Ada juga rakan-rakan mempelawa saya untuk turut serta. Bagaimanapun, hari sabtu ini saya perlu menghadiri kelas tambahan untuk Tahun Empat. 


Selamat berbengkel!


22 ulasan:

  1. bestnyer kalau free....seronok join bengkel macam ni...

    BalasPadam
  2. kalau pelajar u boleh join ke?..

    BalasPadam
  3. untungnya kalau free...hihi....
    kursus nikah sekarang pon dah berbayar :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu, sekarang ni jarang dapat percuma.

      Padam
  4. Rasa macam nak pergi.. Tapi jauh.. Kak Erin kat kedah ni.. Huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada cadangan supaya bengkel ini bergerak mengikut zon. Tapi tak pasti jadi ke tidak.

      Padam
  5. baiknya penganjur bagi kursus free saja..

    BalasPadam
  6. Terima kasih Tuan! Waahhh! Mata saya terus berpinar melihat poster ini. Memang berminat! Tetapi banyak program yang datang sekali gus pada hari Sabtu ini.

    Apapun ini pasti saya datang!

    BalasPadam
  7. Okay.. Tak pernah tau pun event ni.. Tapi macam menarik la dia punya intipati dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang menarik. Kalau minat sains dan teknologi bolehlah cuba.

      Padam
  8. Balasan
    1. Kepada yang mencari ilmu tentang penulisan, bolehlah pergi. Tak rugi. Panelnya juga hebat.

      Padam
  9. kalaulah dekat, mau saja mendaftar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya-Allah, tunggu kalau ada dibuat di kawasan Utara nanti.

      Padam
  10. percuma lagi tu, kalau sesiapa berminat boleh la pergi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya berminat tapi tak ada rezeki mungkin kali ini. Ada hal lain pula.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78