Pengikut

Isnin, 9 September 2013

Harimau Malaya Mengaum di Stadium Darul Makmur

Biarpun pelbagai spekulasi yang melanda pasukan Harimau Malaya, tetaplah kita menyokong mereka.

Kredit foto dari www.melvister.com 

Jangan kita hanya pandai mencanang kelemahan 
tanpa mengusulkan apa-apa cadangan untuk memperbaikinya.

Jangan kita hanya memberi sepenuh jiwa kita untuk pasukan liga luar 
sedangkan pasukan kesayangan kita masih perlukan sokongan kita.

Andai kita tidak pernah menyokong pasukan Harimau Malaya
jangan bisa memperkata apa-apa tentangnya. 

SELAMAT MENONTON

MALAYSIA VS MYANMAR



28 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kak saya pun tak minat bola. Selalunya orang perempuan tak minat bola.

      Padam
  2. mama support mereka!!!! mama minat bola!! kihkih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baguslah mama. Sama-sama kita sorak ya.

      Padam
  3. Sy sokong Harimau Malaya.. biar lemah sekalipun, dengan sokongan & doa in shaa Allah satu hari jadi kuat juga.. Lebih baik diam dari mengutuk pasukan tanah air sendiri.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokongan dapat meningkatkan semangat. Betul tu, kalau tak suka duduk diam-diam saja.

      Padam
  4. wah malam nie kah cikgu...hihi...
    kakak cik akak nie tengah layan citer lain..hahaha....
    adoi melepas lagi nak tengok bola :)

    BalasPadam
  5. sedang menonton, temankan suami..kedudukan ketika ini 2-1

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. menang juga akhirnya 2-1.

      Padam
  6. selamat menonton cikgu.zara kurang minat..=D tpi apa2 pun gud luck kepada pasukan malaysia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Walaupun sekadar sokongan dari rumah di depan TV saja.

      Padam
  7. salam cikgu , salam perkenalan , terbaik Allhamduliah Malaysia still mng ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumusalam. Salam perkenalan. Alhamdulillah.

      Padam
  8. betol tu cikgu =) tadi pun Malaysia dah menang..Alhamdulillah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdullillah. Berkat kerja keras mereka dan sokongan kita semua.

      Padam
  9. malam tadi duk layan bola..walau kuarng penonton kat stadium tu..kemenangan malam tadi dh cukup riuh...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fizi pergi stadium ke?

      Kemenangan yang amat bermakna.

      Padam
  10. tahniah..malaysia menang mlm td..:)

    BalasPadam
  11. Balasan
    1. Kemenangan atas usaha yang tidak berputus asa sejak wisel dibunyikan hingga ditamatkan.

      Padam
  12. aiza tak fanatik bola.. nak tahu keputusan je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kefanatikan tidak hanya pada sokongan ke stadium. Di depan TV pun boleh juga kan. Alhamdulillah mennag 2-1.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78