Pengikut

Rabu, 11 September 2013

Yang Memberi itu Lebih Baik daripada yang Menerima

Terima kasih saya ucapkan kepada Norhasniza bt Khalid @Mama yang memberikan cenderamata ini sebagai tanda persahabatan. Hadiah ini diberikan setelah saya menyertai  segmen pencarian bloglistnya. Nombor bertuah tersebut ialah 30


Hadiah baru sahaja sampai tengah hari tadi di sekolah. Bagi saya, nilai sesuatu hadiah itu bukanlah perkiraannya, sebaliknya keikhlasan. Hal ini demikian, tangan yang memberi itu lebih baik daripada tangan yang menerima.

42 ulasan:

  1. Tahniah dari kakak.
    Yg memberi pemurah yg menerima murah rezeki

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Terima kasih. Mungkin rezeki saya kali ini.

      Padam
  3. Tahniah kerana terpilih. Ikhlas itu melebihi segalanya.

    BalasPadam
  4. betul tu, kalau tak mampu nak bagi apa-apa, bagilah senyuman, kan

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Comel, terima kasih kepada mama yang menghadiahkannya.

      Padam
  6. tahniah.. comelnya hadiah tu.. sangat bermakna apabila menerimanya.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klip kertas ni sangat bermakna bagi saya.

      Padam
  7. Balasan
    1. Terima kasih. Hadiah yang comel daripada orang yang comel juga.

      Padam
  8. tahniah atas hadiah ni cikgu =)

    BalasPadam
  9. tahniah helmi..aka pun dah dapat semalam..akak pun nak minta alamat boleh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kembali kepada kak kathy. Alamat? Alamat saya ke? Untuk apa ya? Rasanya saya tak pernah menang apa-apa segmen yang kak kathy anjurkan.

      Padam
    2. saja jer..kathy memang banyak simpan alamat untuk komentator kathy..senang nak bagi cendera kenangan tanda persahabatan di alam maya...

      Padam
    3. Mohd Helmi Bin Ahmad
      Sekolah Kebangsaan Batang Kali,
      44300 Batang Kali Selangor.

      Kalau ada apa-apa hantar saja di alamat sekolah. Rumah susah sikit.

      Padam
  10. Wah!! comelll...>_<..pandai mama buat..hehehe

    BalasPadam
  11. c0mei la kartun tu .. nmpak sedap pn ye jugak, huhu.. mcm biskut. :D

    BalasPadam
  12. alolo...comelnya...cik akak pun nak juga...hahaha :)
    tahniah cikgu

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah..tahniah cikgu kerana terpilih ya..

    BalasPadam
  14. Tahniah! kini menjadi tetamu bertuah pula... :)

    BalasPadam
  15. Saya pun nk ucap tahniah kepada cikgu..

    BalasPadam
  16. eh!.. mama tak perasan.. dah sampai rupanya... hihi,.. terima kasih ye cikgu sudi terima hadiah kecil-kecilan dari mama... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kembali kepada mama yang sudi menghadiahkannya.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78