Pengikut

Sabtu, 21 September 2013

Cbox Banyak Spam

Sejak beberapa hari ini, banyak spam yang masuk di cbox saya. Terima kasih kepada yang memberi cadangan supaya saya menukarnya. Namun begitu, lain pula jadinya. Saya tidak dapat menyalin kod cbox baru kerana saya telah mendaftar dengan cbox sebelum ini. Kod cbox lama saya dah padam. 

Puas saya cuba, namun tidak boleh juga. Apabila hendak daftar baru, katanya username saya dah digunakan. Bila buat permintaan untuk pasword yang lupa dan masukkan emel, maaf emel anda tidak ada dalam simpanan kami. 

Apa dah jadi ni? Ada sesiapa yang sudi tolong? Apa perlu saya buat? Ada tak cbox yang lain yang boleh saya gunakan. Jika ada, boleh sertakan linknya?



24 ulasan:

  1. cikgu buat shoutbusuk... kat situ kita boleh elakkan spam.. ada caranya.. mama lupa lah.. adoi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih cadangan yang diberikan itu mama.

      Padam
  2. oh...ya ke...banyak lagi cbox jenis lain...

    BalasPadam
  3. aiza pernah lupa password cbox.. nasib baik lepas request, dia hantar ke emel aiza.. kalau emel salah tak tahu la macam mana nak buat.. cuba buat macam yang mama Norhasniza Khalid cadangkan tu la kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, selepas mencuba beberapa kali akhirnya berjaya juga.

      Padam
  4. itulah acik pun fade up.. rasa nak buang saje shout box

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai yang kata shout box busuk ni tak banyak spam yang masuk.

      Padam
  5. sy guna busuk.org
    setakat ni, xde spam lg

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pada mulanya saya nak tukar pakai busuk.org nilah, tapi berkali-kali daftar tak boleh. Akhirnya, setelah mencuba banyak kali berjaya juga.

      Padam
  6. dulu jd juga macam ni last2 malas nk pakai cbox. delete terus

    BalasPadam
  7. Baru nak komen. Tengok di sidebar sudah ada shoutbox. Tahniah. Berani mencuba benda yang baru. *thumbs up

    BalasPadam
  8. Dofollow blog ni..
    Baca biodata tuan blog... tahniah dik, mampu berkarya sehebat itu, serius akak hormat dan hargai insan hebat mcm ni.,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, sekadar pengenalan diri saja. Tiada niat untuk menunjuk-nunjuk dan membangga diri.

      Terima kasih ya kak.

      Padam
  9. hmm..tahniah..akhirnya selesai juga masalah helmi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak juga karyanya yang menjadi koleksi peribadi saya. Suka dengan gaya bahasanya yang bersahaja.

      Padam
  10. yeaaa..happy blogging bro dgn choutbusuk :)

    BalasPadam
  11. macam nak tukar pulak cbox nad tu. bnyk betul spam huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau spam banyak lebih baik tukar saja.

      Padam
  12. shoutbox busuk ni org kata bagus =) inshaa'Allah, hajat nak tukar juga..tapi tengok keadaan dulu..harap semuanya baik-baik jelah cikgu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah, ramai yang cadangkan kepada saya yang ini. Sebab tu tukar tu.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78