Pengikut

Jumaat, 13 September 2013

Bersedia untuk Berubah

Assalamualaikum semua. 
Sudah tentu ada yang sudah merancang untuk bercuti sama ada pulang ke kampung 
atau melakukan aktiviti riadah bersama keluarga pada hujung minggu ini 
ekoran bersambung dengan cuti Hari Malaysia, hari isnin nanti.


Seperti yang saya khabarkan sebelum ini, sepanjang UPSR berlangsung AJK Unit Kesihatan dan dibantu oleh dua orang guru praktikum telah membersihkan, mengecat dan menghias Bilik Kesihatan SKBK yang sebelum ini nampak seperti bukan bilik kesihatan. Alhamdulillah, berkat kerjasama semua, bilik kesihatan ini siap juga. 


Tidaklah hebat mana, namun kami berpuas hati dengan kerja ini. 

36 ulasan:

  1. chomel la..kreatif boleh la iman pnjm nk buat kat bilik iman

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh, apa salahnya. Saya berkongsi ni pun untuk mencambahkan idea.

      Padam
  2. puashati dengan usaha...juga tanda usaha yang berkat.alhamdulillah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, semua ajk memberikan kerjasama yang baik.

      Padam
  3. Alahai comelnye . suke tgk sunflower tu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bunga matahari ni memberi sinar yang ceria dalam bilik ni.

      Padam
  4. lebih kemas and nbampak cantik..so sesuai dengan nama bilik kesihatankan..kalau yang sakit masuk bilik ni lebih selesa kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Moga bilik ni bermanfaat untuk semua.

      Padam
  5. Simple tak apa yang penting hygienic hehe

    BalasPadam
  6. comel..suka tengok bunga matahari tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, nampaknya ramai yang suka bunga matahari tu ya.

      Padam
  7. Motto tu memang tepat! Namanya bilik kesihatan...mestilah kemas kalau tak nanti sesiapa masuk dari sihat jadi tak sihat...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu. Kalau bilik tak ceria, pesakit pun tak nak masuk.

      Padam
  8. Balasan
    1. Hasil kerja berpasukan yang bersatu dan satu kepala.

      Padam
  9. wah terus hilang sakit,tengok bilik yang ceria he3...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin, terima kasih. Inilah usaha kami ajk unit kesihatan sekolah.

      Padam
  10. ok lah tu bro..npk ceria sikit..sesuai utk budak2 sekolah rendah..gubahan atau corak wall yang x terlalu ganaz..cantik:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak-budak tak boleh corak yang ganas sangat.

      Padam
  11. serius nampak ceria sangat warna tu.. :D

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. Terima kasih. Hasil kreativiti guru perempuan dan lelaki.

      Padam
  13. mmg nmpk kemas..bru la blik kesihatan

    BalasPadam
  14. wah!! cantik..tertarik kat bunga tu..pandai mengadunkan warna..mng sesuailah..hebat..hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cikgu perempuan yang hias ni. Mereka lebih kreatif.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78