Pengikut

Sabtu, 27 Julai 2013

Nuzul Al-Quran


kredit foto dari www.cikgudahlia.com

Marilah kita perbanyakan membaca al-Quran 
di bulan yang mulia ini. 

Selamat menyambut Nuzul al-Quran


P/S: Saya terpaksa memperlahankan kadar melayari internet, berblogging, blokworking dan seumpama dengannya. Minta maaf ya kalau saya lambat ke blog anda semua. Insya-Allah, saya akan terjah juga walaupun membaca entri yang sudah lepas. Sudah tiba masanya untuk saya kembali menulis untuk media cetak pula. Hampir sebulan sudah saya tidak menulis karya terbaharu, terutamnya cerpen dan artikel. 

32 ulasan:

  1. selamat menyambut Nuzul al-Quran..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat menyambut Nuzul al-Quran juga kepada Aiza.

      Padam
  2. Selamat menyambut Nuzul Al-Quran

    BalasPadam
  3. selamat menyambut nuzul Quran yer cikgu..

    BalasPadam
  4. hrp dpt khatam sblm habis ramadan.. aminnn

    BalasPadam
  5. salam nuzul al quran..gud luck cikgu

    BalasPadam
  6. selamat menyambut Nuzul Al-Quran cikgu helmi

    BalasPadam
  7. Salam nuzul Al-Quran cikgu..
    tak pe2..slow2 cikgu..yang penting cikgu buat apa yang cikgu minat dulu kn..=D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Nuzul Al-Quran juga kepada Zahara.

      Terima kasih sudi menyokong saya ya.

      Padam
  8. salam nuzul alquran...selamat berpuasa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Nuzul al-Quran, Bunda. Selamat berpuasa juga.

      Padam
  9. Salam Nuzul Al-Quran juga cikgu =)

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum.

    Salam nuzul quran helmi.. :)

    Take ur time helmi..blogwalking, bila2 bleh buat..terima kasih singgah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumusalam,

      Salam Nuzul al-Quran.

      Terima kasih menyokong saya di sini ya. Sama-sama.

      Padam
  11. Salam Nuzul Quran Tuan.

    Perlu tahu membahagikan masa antara berkarya dengan berblog. Saya pernah alami masalah ini akibat terlalu leka berblog.

    Teruskan usaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Nuzul Quran, Wong.

      Ya, saya cuba. Tapi, sejak berblog ni, susah pula rasanya nak bahagi masa untuk menulis untuk media cetak.

      Terima kasih.

      Padam
  12. selamat mnyambut nuzul al-quran..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat menyambut Nuzul Quran juga buat Cahaya Ilahi.

      Padam
  13. nuzul quran itu apa. kita sambuat nuzul Quran sempena penurunan Al-Quran kali pertama kepada Nabi mUhammad Pada 17 Ramadhan. Surah yang diturunkan adalah surah Al-Alaq ayat 1-5 semasa nabi berada di gua Thsur. Ayat berkenaan Iqra'

    BalasPadam
  14. Wahh saya dah terlambat. Tapi tak pe la. Cikgu nak menulis ya? Good luck! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, tiada istilah terlambat Aida. Sekadar makluman sahaja. Terima kasih kerana menyokong.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78