Pengikut

Rabu, 28 Ogos 2013

Orang yang Dikehendaki!

Orang yang dikehendaki dalam dunia berblogging antaranya ialah Mizz Aiza. 
Selepas penjenamaan semula namanya menjadi Mizz Aiza (Dunia Kecil)



Perhatikan jumlah komen yang ditinggalkan oleh Mizz Aiza dan Mizz Aiza (Dunia Kecil). Jika dicampur kedua-dua komen ini beliau telah mengumpulkan jumlah komen sebanyak 97. 



Beri tepukan gemuruh kepada Mizz Aiza. Apa yang boleh saya katakan, tidak rugi anda berkenalan dengan beliau yang sangat peramah.
Saya suka baca entri di blog beliau yang sangat jujur penulisannya. 
Terima kasih Mizz Aiza yang sudi menjadi Tetamu Istimewa di sini. 
Kepada yang belum terjah lagi ke blog Dunia Kecil, ayuh. Lakukan sekarang. Hanya klik Dunia Kecil.



44 ulasan:

  1. Balasan
    1. Betul tu, seorang blogger yang rajin.

      Padam
  2. betul tu..entri2 aiza memang terbaik..

    BalasPadam
  3. Kak Erin pun suka baca entri Aiza.. Banyak input berguna.. Tahniah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aiza mempunyai cara penulisannya tersendiri.

      Padam
  4. daebak !!! :) untung kak aiza , dia memang blogger yang peramah `

    BalasPadam
  5. Setuju..kak Aiza seriously peramah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia akan memberi respon terhadap entri yang kita tulis. Terbaiklah.

      Padam
  6. wah kak aiza :D
    kebanyakan blogger syuk kenal :D

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. Bila saya buat entri macam ni, semua kenal Aiza.Nampaknya dia seorag yang popular.

      Padam
  8. Balasan
    1. Tahniah! Moga Aiza terus bersemangat untut berblogging.

      Padam
  9. InshaAllah nanti akak akan jengah blog dia :) [dalam proses untuk belajar bahasa semula]

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat berkenalan.

      Belajar bahasa? Semoga berjaya.

      Padam
  10. Balasan
    1. Tahniah kepada Aiza yang rajin bersahabat.

      Padam
  11. untungnya aiza..Tahniah.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cik akak pastilah mengenalinya dari saya.

      Padam
  12. Balasan
    1. Tak rugi sesiapa yang berkenalan dengannya kan.

      Padam
  13. Salam.

    Saya baru nak berkenal2an dgn kak aiza..
    Yg pasti, saya perasan, kak aiza sgt aktif tinggalkan komen dimna2 blog yg disinggahinya.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumusalam,

      Saya tidaklah lama sangat mengenalinya. Tapi, dia mudah mesra dan rajin memberi respon setiap entri kita.

      Padam
  14. tahniah akak..akak rajin sgt terjah blog2 kn..=D

    BalasPadam
  15. Aiza ni memang rajin blogwalking dan tinggalkan komen...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesungguhannya dalam perhubungan "maya" sangat membanggakan. Tahniah, Mizz Aiza.

      Padam
  16. Balasan
    1. Tidak perlulah segan Aiza. Tenyata apa-apa yang saya katakan ini semuanya menyokong. Banyak peminat Aiza.

      Padam
  17. he3..kakAiza terbaik =) seorang yang peramah dan sangat suka berkawan..kat blog lain-lain pun, pasti ada kakAiza ni..tahniah kak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya, dia menjuarai carta pengomen setia. Tahniah!

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78