Pengikut

Ahad, 4 Ogos 2013

Cerpen: Tepung Pelita Aidilfitri di Harmoni


Alhamdulillah, saya mengharapkan cerpen ini tersiar untuk kali keberapa entah saya hantar ke media penerbitan ni. Akhirnya, TEPUNG PELITA AIDILFITRI disiarkan di majalah HARMONI, edisi 15-30 Ogos 2013. Kepada yang terbeli atau bakal beli atau hendak beli cari edisi ini ya, bolehlah baca cerpen saya. Harganya RM 4.50 sahaja. 



Kulit depannya gambar Emelda & Emylia

P/S: Nampaknya dah ramai yang pulang ke kampung. Jadi aktiviti blogwolking semuanya sudah perlahan. Saya mendoakan yang dalam perjalanan pulang ke kampung selamat tiba ke destinasi masing-masing.

34 ulasan:

  1. wah hebat la cikgu..tahniah cikgu..:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak hebat mana pun. Biasa-biasa saja. Terima kasih.

      Padam
  2. betul tu.. mama je belum balik lagi ni.. aktif berblogwalking... sedih sedih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan sedih mama. Masanya akan tiba juga. Boleh cuti lama lepas raya ni.

      Padam
  3. good luck, sy lambat lagi nak balik kpg. tiket habis..=.="

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tiket habis? Kesiannya. habis macam mana?

      Padam
  4. InsyaAllah.. Nanti kak Erin beli Harmoni..Bagus cikgu ada bakat menulis..Rajin pulak menulis.. Kak Erin pun ada cita-cita untuk menulis.. Teringin nak mewarisi bakat abah yang suka tulis rencana.. Rencana-rencana abah kak Erin selalu keluar dalam majalah variasari suatu ketika dulu :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa nama abah Kak Erin? Tulis lah kak, mana tahu ada bakat yang terpendam.

      Padam
  5. tahniah kerana berjaya menghasilkan cerpen yang berkualiti..
    p.s: insya-Allah aiza beraya di perantauan tahun ini.. sedih nak balik ke kampung..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Aiza.

      p/s: jangan sedih-sedih.

      Padam
  6. Balasan
    1. Ya ke? hehehe... bolehlah beli dan baca nanti.

      Padam
  7. Hebat lah cikgu :) tahniah ya ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Tak ada hebat mana pun.

      Padam
  8. Moga penulisan cikgu yang seterusnya juga akan terus-terus disiarkan :)

    BalasPadam
  9. wah! hebat cikgu bercerpen...tahniah!...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Bacalah dulu sebelum buat keputusan. hehehe

      Padam
  10. tahniah
    mmg hebat :)
    sop nak try menulis cerpen tp cam x menarik jer karangan.. heheh

    BalasPadam
  11. Alhamdulilah cikgu, tahniAH :) hebat cikgu

    BalasPadam
  12. tahniah cikgu =) banyak karya cikgu tersiar ni..ape pun selamat bercuti cikgu dan Selamat Hari Raya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Fais. Oh, sekadar suka menulis dan mencuba. Selamat bercuti juga dan selamat hari raya.

      Padam
  13. rajinnya cikgu mengarang cerpen :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dah suka memang akan suka menulis.

      Padam
  14. Tahniah cikgu..=D
    Betul tu cikgu.. zara pun dah sibuk skrg ni..=D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih zara.

      kalau dah tak sibuk jangan lupa singgah di sini lagi ya.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78