Pengikut

Selasa, 6 Ogos 2013

Terima Kasih kepada yang Prihatin

Assalamualaikum semua. 

Alhamdulillah, segalanya telah selesai. Saya tidak tahu bagaimana cara penyelesaian ini boleh berlaku. Apabila saya membuka blog ini selepas berbuka, ternyata masalah pada komen saya telah berjaya dikembalikan semula. Cuba anda komen. Betul tak? Masalah yang saya hadapi telah selesai. 

Terima kasih saya ucapkan kepada mereka ini yang sangat prihatin. Antaranya, Mrs. Secretrary, Mizz Aiza, Fizi Zaidi, Aniq Bukhary dan beberapa blogger lagi. Saya sangat terharu akan keprihatinan anda semua. Moga Tuhan saja yang mampu membalas jasa anda. 




19 ulasan:

  1. Okey la blog u kembali seperti sediakala..;)

    BalasPadam
  2. sama2..sesama blogger tolong menolong..apa salahnya..:) mana yaang termanpu fizi dahululukan..lepas nie cikgu x perlulah risau..selamat hari raya cigu..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih ya Fizi. Ya, kalau tak risau juga. Selamat hari raya aidilfitri.

      Padam
  3. alhamdulillah.. syukur semuanya sudah kembali normal.. :D

    BalasPadam
  4. alhamdulilah blog dah kembali seperti biasa :)

    BalasPadam
  5. alhamdulilah semuanya dah selesai :) selamat hari cikgu :)

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum....
    Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Semoga bergembira disamping keluarga tercinta. Maaf zahir & batin =)

    p/s: maaf sbb xsempat terjah entri. masa sgt mencemburuiku...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumusalam, Selamat menyambut Hari raya juga kepada BM.

      p/s: tidak mengapa.

      Padam
  7. Alhamdulillah , dah pulih ye...

    BalasPadam
  8. Tips mudah daripada saya - gunakan perkhidmatan Atuk Google.

    Jika masalah begini, boleh google 'cannot comment in blogspot'. Insya-Allah akan jumpa jalannya.

    Teknik ini saya guna pakai dalam DIY blog. Kadang kadang menunggu respon blogger lain memakan masa. Lagipun saya suka DIY dengan Atuk Google. Beliau banyak membantu saya dalam memahami dunia blog. =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78