Pengikut

Khamis, 29 Ogos 2013

Ke Mana Menghilang

Assalamualaikum semua. 
Harapan saya, anda juga berada dalam keadaan sihat walafiat. 

Saya pernah menyumbang karya cerpen (Perempuan dan Aniqah) dan puisi (Perempuan) ke majalah ini. 


Tidak banyak majalah yang menyediakan ruangan kreatif 
untuk memuatkan cerpen dan puisi.


Namun kini, kelibat kedua-dua majalah ini sudah tidak kelihatan. 
Ke manakah mereka ini menghilang?

Sayangnya, sekurang-kurangnya ruangan cerpen dan puisi yang disediakan setidak-tidaknya dapat menampung karya penulis tempatan. Saya mendoakan kedua-dua majalah ini akan muncul semula dalam masa terdekat ini.


20 ulasan:

  1. InsyaAllah.. pasti ada majalah tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perempuan dah lama menghilang. Aniqah, tahun ini juga hilangnya.

      Padam
  2. hebatlah cikgu...
    cik akak bilalah agaknya kan..hihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hebat? Tidaklah. Bakat kurniaan Allah SWT juga.

      Belum cuba belum tahu cik akak.

      Padam
  3. mungkin sudah habis kod kontrak penerbitan

    BalasPadam
  4. tak tahulah TM, sekarang..saya sendiri menyenangi majalah yang nipis. tak terlalu sarat dengan iklan..

    BalasPadam
  5. xpernah baca majalah aniqah tu..huhu

    BalasPadam
  6. zara pun tak nampak dah kn aniqah ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ke manalah menghilangnya kan. Harap majalah ini mucul semula.

      Padam
  7. mgkn dalam proses penyusunan balik kot..heeh..moga kerjaya bro sebagai penilis terus maju ke hadapan bro:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Fizi atas sokongan yang diberikan.

      Padam
  8. Balasan
    1. Terima kasih Adhie. Insya-Allah, saya akan berjuang dalam dunia penulisan ini.

      Padam
  9. dua-dua majalah tu aiza tak pernah beli..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, saya pun jarang beli kecualilah karya saya tersiar dalamnya.

      Padam
  10. Inshaa'Allah pasti muncul..ibu saya pernah beli majalah tu sebelum ni..tapi sekarang tak pasti pula..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya-Allah, mungkin ada masalah teknikal. Harap-harap majalah ini akan muncul semula.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78