Pengikut

Rabu, 21 Ogos 2013

Puisi: Pelita Aidilfitri di Tunas Cipta

Assalamualaikum semua.
Alhamdulillah, sekali lagi puisi saya terpilih untuk disirkan di TUNAS CIPTA, Ogos 2013. 
Puisi ini berjudul PELITA AIDILFITRI.

Rasanya dah lama puisi saya tak tersiar di Tunas Cipta. 

kredit foto daripada FB, Tunas Cipta
Terima kasih kepada editor yang memilihnya. 
Harapan saya, Pelita Aidilfitri yang dinyalakan mampu menerangi kebahagian.

Tahniah juga kepada penulis muda yang karyanya tersiar di sini.
Moga terus membakar semangat untuk berkarya.

Nota: Akan menghadiri mesyuarat guru pada pukul 2.30 petang ini. Tak tahulah habis pukul berapa.

26 ulasan:

  1. Tahniah...Cerpen dan puisi sudah, mungkin selepas ini sebuah buku atau novel pula :)

    BalasPadam
  2. tahniah cikgu..semoga terus success selalu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Sokongan kalian amat saya hargai.

      Padam
  3. tahniah,awat cikgu tak kongsi disini puisi tu?

    BalasPadam
  4. tahniah cikgu =) semoga terus maju jaya

    BalasPadam
  5. tahniah cikgu..teruskan berkarya....saya pon dlm penulisan n minat nak jd cikgu BM..tapi mungkin bkn itu yg terbaik..selamat maju jaya!~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Boleh cuba. Tidak semestinya kena jadi cikgu dulu baru nak menulis.

      Padam
  6. tahniah cikgu memang saye respect cikgu :) ..cikgu kalau saya nak letak blog cikgu dalam bloglist blog saya boleh ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih acik. Siapalah saya ini berbanding dengan acik yang popular .
      Kalau sudi, silakanlah.

      Padam
  7. Tahniah :),bestnya kalau pandai berkarya ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih sudi singgah dan follow di sini.

      Alhamdulillah, bakat kurniaan-Nya.

      Padam
  8. tahniah kerana menghasilkan karya yang bermutu.. semoga terus bersemangat untuk menulis.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Banyak lagi yang perlu saya belajar.

      Padam
  9. Tahniah abang Helmi! Saya sudah membacanya. =)

    BalasPadam
  10. taniah. teruskan minat cikgu memartabatkan bahasa melayu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Insya-Allah, sama-samalah juga kita memartabatkan Bahasa Melayu.

      Terima kasih singgah dan follow di sini.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78