Pengikut

Sabtu, 15 Mac 2014

Projek Memikat Suami Episode 12 - Tonton Online


Wah, nampaknya ramai penonton dan peminat drama Projek Memikat Suami ternanti-nanti episode 12. Ekoran daripada Misteri Kehilangan MH370, siaran asalnya dikatakan telah ditunda pada 13 Mac 2014. 

Sebelum ini saya ada menerbitkan entri Projek Memikat Suami Full Episode - Tonton Online yang saya pautkan ke blog Aswan Azmy. 

Dan, ada juga yang bertanya kepada saya melalui komen yang diterima, bila episode 12 nak diupload dan menerusi drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang bertanya kepada saya mengapa episode lepas (lama) tidak boleh ditonton. 

Saya tidak dapat memberi jawapan yang tepat soal episode yang tidak boleh ditonton, barangkali tempoh siarannya untuk tonton online dihadkan dalam waktu tertentu sahaja oleh pihak penerbit.


11 ulasan:

  1. Biasa memang video tu ada limited cikgu.
    Hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, ya ke. Patutlah ada episod lama tak boleh tengok kata penonton.

      Padam
  2. owh.. astro.. mmg tak tengok la.. heheh

    BalasPadam
  3. Tak pernah tengok cerita ni... Cikgu suka tengok cerita2 begini ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seperti yang saya katakan dalam entri sebelum ni, saya tak tengok pun BM. Cuma berkongsi sahaja. Entah macam mana ceritanya pun saya tak pasti. Tapi dari sambutannya rasanya cerita ni banyak peminatnya.

      Padam
  4. Skrng dengar cerita yg tayangannya di Astro dihentikan sementara bagi menghormati isu MH370 kan... mmg bnyk peminatnya...

    BalasPadam
  5. Ida pun tak tengok citer ni sbb takde sOmi hehehehe

    BalasPadam
  6. di rumah akak pun tiada astro.. memang dah lama akak tak layan drama..

    BalasPadam
  7. hehehehe..cerita semua lebih kurang jer..malas nak layan sangat..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78