Pengikut

Rabu, 5 Mac 2014

Jika Itu Takdirku Full Episode - Tonton Online (Aswan Azmy Blog)



Jika Itu Takdirku menamatkan rentetan drama adaptasi novel yang mengisi slot Akasia pada pukul 7 petang yang disiarkan setiap Isnin hingga Khamis. Saya tidak berkesempatan menonton drama ini secara langsung. Saya yakin drama ini juga mempunyai penyokongnya sendiri. 

Kepada yang mengikuti drama Jika Itu Takdirku selamat menonton. Kepada yang tidak berkesempatan dan terlepas peluang untuk menonton, boleh menonton secara ulangan melalui Tonton Online. Seperti biasa blog yang menjadi pilihan saya sekiranya untuk menonton online ialah Aswan Azmy Blog. Boleh tonton di sini:


16 ulasan:

  1. saya pun sama cikgu, tak ada kesempatan
    tapi saya memang jarang dapat follow apa-apa drama bersiri
    malas nak berebut =)

    BalasPadam
  2. Cik akak tak suka pelakon nya.
    Jadi memang tak menonton haha

    BalasPadam
  3. Fiza belum sempat tonton cerita ni, selalu Fiza tonton online je =) senang bila2 masa boleh tonton, rancangan ni di siar pada pukul 7, memang x sempat nak tonton, sbb nak get ready for Maghrib kan. habis je Maghrib dah pukul 8 , cerita tu pung abis siar. hehehehe..

    BalasPadam
  4. Macam sama dari Novel Andai Itu Takdirnya pulak . HUHU :)

    BalasPadam
  5. Saya sudah lama tak tengok drama, kalau tengok pun tak pernah habis...ha3...

    BalasPadam
  6. eh, dah habis dah..? rasa macam baru je lagi cerita tu.. x sempat nk tengok langsung.. hehehe

    BalasPadam
  7. Tak tengok pun cerita ni... Dah abis dah! cepatnyee...xde sambutan kot.

    BalasPadam
  8. Tak pernah follow siri ni..lepas Ariana Rose terus stop..he..he

    BalasPadam
  9. cikgu tengok cerita ni juga ye :D

    BalasPadam
  10. Saya pun tak sempat nak menonton cerita2 spt ini.. t kasih atas perkongsian cikgu Helmi.. :)

    BalasPadam
  11. kejap tengok kejap tak..masa tu x berapa sesuai...

    BalasPadam
  12. tak layan drama..hehehehe..

    BalasPadam
  13. drama ni pun akak tak menontonnya.. sekarang masa banyak dihabiskan dengan blog.. tengok tv hanya rancangan berita sahaja..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78