Pengikut

Selasa, 8 Oktober 2013

Cerpen: Di Penjuru Mata Isteri di Harmoni

Assalamualaikum semua. 

Sebelum tu saya nak minta maaf kepada rakan blogger kerana saya tak sempat nak terjah blog kalian. Hanya ada beberapa blog saja yang sempat saya terjah. Sehari dua ini sibuk sangat. Alhamdulillah, kertas peperiksaan akhir tahun untuk mata pelajaran Kemahiran Hidup telah siap. Tinggal Bahasa Malaysia saja belum lagi. 


Di sini saya nak kongsikan cerpen terbaru saya yang disiarkan di HARMONI, 1-15 OKtober 2013. Masih berada di pasaran. Sekiranya ada yang teringin nak membaca cerpen saya ini boleh dapatkannya di kedai yang berhampiran dengan harga RM 4.50. 



Gambar depan muka Datin Zizie Izette
Terima kasih kepada editor yang memilih cerpen ini.


20 ulasan:

  1. Rezeki anda lagi...Tahniah. Saya percaya...jika ini berterusan, nama anda akan bertambah terkenal. Teruskan usaha, semoga maju jaya

    BalasPadam
  2. Wah alhamdulillah.. tahniah cikgu Helmi. T kasih diatas infonya. Semoga terus maju jaya.. :)

    BalasPadam
  3. tahniah...erm...dapat baca best jugak nie...

    BalasPadam
  4. tahniah helmi,
    dah bnyak yer masuk megazine,
    terbaik.

    BalasPadam
  5. Wah!! tahniah cikgu..kna tngok ni..=D

    BalasPadam
  6. Wah...tahniah !! ...sy ske bca puisi & cerpen...tapi tulis tak pandai hehehe :)

    BalasPadam
  7. wah..tahniah..oo..cikgu rupanye..

    BalasPadam
  8. Waaa.. hebat masuk majalah.. alhamdulillah kemajuan yg di bangga.. :D
    Semoga selamat menjalani peperiksaan dgn baik.. :D

    BalasPadam
  9. dalam proses membaca..:-))

    BalasPadam
  10. Wahhh cikgu... memang cemburu ida pada cikgu tambah bertingkat2... mengajar... buat cerpen+novel, berbelog lagi... ishhh...ishhhh kagum sangat camner cikgu boleh bagi2kan masa erkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Novel tak de, Ida. Cubalah, tapi kalau kita minat ada saja masanya.

      Padam
  11. Tahniah cikgu =) Alhamdulillah 1 kerja dah siap..semoga semuanya dipermudahkan Allah

    BalasPadam
  12. Cikgu Helmi..Saya selalu baca karya-karya cikgu dalam semua majalah.Saya ni gila baca majalah,jadi secara tak langsung,saya pun baca juga cerpen yang cikgu tulis.Sebelum saya baca sesebuah cerpen itu,saya mesti nak tahu dulu siapa penulisnya.Bila saya tahu cikgu yang tulis,hati saya mesti berkata,''Eh,ini cikgu Helmi lah yang tulis''.kadang-kadang baca majalah satu lagi,ada juga cerpen dan puisi yang cikgu tulis.Apa-Apa pun,semoga cikgu terus menulis,dan semoga success selalu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Terharu pula rasanya ada pembaca yang mengikuti karya saya.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78