Pengikut

Khamis, 10 Oktober 2013

Hadiah daripada Mommy As Blogger


Tengah hari tadi, ada seorang cikgu memberitahu saya bahawa di pejabat ada satu sampul surat besar untuk saya. Mulanya saya terkejut juga. Sampul surat besar? Siapalah yang hantar surat pula. Kemudian, terus saya ke pejabat untuk mengambilnya. 

Tanpa membuang masa saya pun membukanya. Wah, beg! Apabila tengok perkataan yang tertulis pada beg itu, barulah saya tahu bahawa beg itu daripada mama@Norhasniza. Terima kasih daun keladi mama kerana sudi memberikan beg ini kepada saya. Terharu pula rasanya. 

Jangan risau mama saya tak akan serik menyertai segmen mama. Bersama beg ini disertakan sekali coretan daripada mama yang ditulis tangan. Cantik, tulisan mama.


23 ulasan:

  1. Bestnya cikgu dapat hadiah dari mama... lawa beg tu... Tahniah cikgu

    BalasPadam
  2. wah..dapat guna untuk angkut buku kan..hihi...
    tahniah cikgu :)

    BalasPadam
  3. Wah dapat beg.. Tahniah ye cikgu :-)

    BalasPadam
  4. Tahniah...rezeki berpihak kpd cikgu, tidak rugi kalau mencuba.

    BalasPadam
  5. Tahniah ! ... jangan wat angkut buku , nanti tali cepat putus ... heheeee

    BalasPadam
  6. Cantik beg tu..tahniah cikgu :)

    BalasPadam
  7. seronoknya dapat hadiah dari blogger. tahniah

    BalasPadam
  8. kita pon dapat tapi kale pink heheh..tahniah kat cikgu gak

    BalasPadam
  9. cantik recycle beg tu cikgu..senang untuk shopping..and tahniah ya..

    BalasPadam
  10. alhamdulillah cikgu, sampai akhirnya, lega mama... :) buat lah apapun.. asalkan cikgu sudi terima.. hihi

    BalasPadam
  11. Wah.. alhamdulillah cikgu Helmi.. saya pun dpt juga cenderahati dari Mama hari ini.. Semoga cikgu Helmi terus berjaya & tercapai segala yg dihajati ye.. amin. :)

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah =) cantik beg tu..tahniah cikgu..

    BalasPadam
  13. salam kenal Helmi ... baru follow blog helmi...tahniah dapat hadiah dari blogger...kalau free...datang la ke blog noe http://alyadina.blogspot.com

    BalasPadam
  14. alhamdulilah cikgu .bestnya dapat hadiah :)

    BalasPadam
  15. bestnya.. saya pun suka simpan beg mcm ni. salam perkenalan. saya terjah blog cikgu yer. i follow...

    BalasPadam
  16. sayapun dah dapat, tapi belum sempat nak buat entry..nantilah ye

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78