Pengikut

Isnin, 28 Oktober 2013

Permintaan Seorang Ibu Mengandung


sekadar gambar hiasan

Oh, sama sekali saya tidak menyangka! Apabila guru besar memberitahu bahawa seorang pasangan suami isteri, datang ke sekolah dengan satu permintaan. 

"Saya nak minta kebenaran daripada guru besar supaya benarkan saya makan bersama murid di kantin menggunakan pinggan plastik yang disediakan di kantin." 

Atas pertimbangan seorang guru besar, ibu mengandung itupun dibenarkan makan bersama dengan murid menggunakan pinggan plastik itu. 

Inilah yang dinamakan mengidam!


20 ulasan:

  1. ERkkkk peliknya... mesti dia berselera sangat kan ;)

    BalasPadam
  2. ada lak mengidam mcm ni? pelik gak

    BalasPadam
  3. hahaa.... ada juga ya... teringat zaman kanak2 lah tu...

    BalasPadam
  4. memang ada yang begitu helmi...

    BalasPadam
  5. Hehee.. kelakar pulak.. macam2 ada...

    BalasPadam
  6. Pertama kali dengar ada orang mengidam sampai macam tu sekali! Kelakar pun ada... Nak ketawa, Tapi takut pula terkena batang hidung sendiri nanti... :)

    BalasPadam
  7. itu lah seorang ibu..
    Allah dah tunjukkan kesanggupannya dari mula dia mengandungkan kita ^_^

    BalasPadam
  8. rindukan zaman sekolah dulu..

    BalasPadam
  9. Ya Allah, baiknya suami dia, sanggup buat apa saja untuk isteri, teringat masa ngandung dulu, suka sangat makan mihun sup, larling akak pun baik hati jugak :)

    BalasPadam
  10. hihi, takpe.. faham.. orang perempuan mengidam memang pelik-pelik sikit..

    BalasPadam
  11. agaknya ternampak budak2 sekolah makan berselera kan..hee

    BalasPadam
  12. owh, mengidam.. igtkan pasal apa la tadi...

    BalasPadam
  13. Assalam. Salam singgah ya :)

    Masyaallah. Kepelikkan yang amat mengagumkan. Sesi mengidam yang mendidik tu..

    BalasPadam
  14. pelik.. tapi benar.. nasib baik mengidam yang baik-baik saja.. jika menidam yang terlalu pelik parah juga..

    BalasPadam
  15. Itulah yang dinamakan mengidam.. Mujur senang dipenuhi :)
    Terima kasih menjadi pembaca blog saya.. Dan saya dah follow anda.. Dan maaf kiranya komen saya terjun ke kotak spam.
    Assalamualaikum warahmatullah.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78