Pengikut

Isnin, 19 November 2012

HSKU 2011: Akulah Waris Pejuang

Akulah Waris Pejuang. Di tangan aku terletaknya, hidup-mati, jatuh-bangun bahasa ibundaku. Jadi ubahlah sikap. Bermula dengan sikap sanggup berjuang demi mempertahankan hidup dan bangunnya bahasa ibunda itu, maka barulah layak digelar Akulah Waris Pejuang itu.

Jika anda bersetuju dengan saya, marilah sama-sama kita menyatakan perjuangan itu. Perjuangan itu tidak semestinya dilaungkan dengan suara berdegar-degar.

Hadi telah membuktikannya, melalui manuskrip Waris Pejuang. Perjuangan itu boleh saja melalui teks sastera. Kumpulkan himpunan pembaca naskah ini, sudah pasti kita akan memperoleh kemenangan.

6 ulasan:

  1. Tahniah, Korban Atlet di sisipan puisi Tunas Cipta! :)

    BalasPadam
  2. Terima kasih Cik Aina atas makluman dan ucapan. Hingga kini majalah langganan saya belum sampai. Sedikit terkilan kerana kelewatan itu. Teruja dan tak sabar rasanya hendak menatap.

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum
    Tahniah. Korban Atlet di TC.

    BalasPadam
  4. Terima kasih saudara Efandi Yusop. Seperti yang saya nyatakan saya belum menerima majalah langganan saya. Masih bersabar. Tahniah juga puisi saudara yang tersiar bersama.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78