Pengikut

Jumaat, 31 Januari 2014

Undangan Majlis Perkahwinan Safiq Rahim dan Zandra Aziela

Assalamualaikum semua. 


Tahniah kepada pemain bola sepak Safiq Rahim dan pemain boling negara Zandra Aziela yang bakal ke jenjang pelamin pada 8 dan 9 Februari 2014 nanti.

Saya tidak tahu bagaimana kad undangan perkahwinan ini boleh sampai di sekolah, tetapi sudah terpampang di papan notis untuk menjemput seluruh warga Sekolah Kebangsaan Batang Kali.  


15 ulasan:

  1. Gd morning..cikgu..
    Saya ingatkan Safiq ni memang dah kahwin..baru nak kahwin ye.. Semoga bahagian hingga ke anak cucu..

    BalasPadam
  2. agaknya dia sekolah situ kot dulu. hehe.. doakan rumahtangga kekal bahagia sampai syurga

    BalasPadam
  3. xstudent situ kot dlu syafiq or zandra..:)

    BalasPadam
  4. harap perform dalam permainan bola nanti ..

    BalasPadam
  5. ha'a lah dia penah sekolah dulu kot =)

    BalasPadam
  6. Silahkan singgah di WEB kita kakak :-)
    buat anak-anak kakak yang mau belajar

    https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

    BalasPadam
  7. Wah...dapat jemputan, satu sekolah! Cikgu kena pergi tu... :)
    Sejak dengan JDT...Safiq semakin tenggelam pula.

    BalasPadam
  8. Tahniah untuk mereka..semoga bahagia ke akhir hayat...

    BalasPadam
  9. Wah, angkut satu bas pegi la cikgu..Hihi

    BalasPadam
  10. wow..seluruh warga sekolah.. hebat2..
    tahniah kepada mereka :D

    BalasPadam
  11. isk...sampai kat sekolah lak kat tu cikgu...hihi...

    BalasPadam
  12. Wahh best.. pergilah cikgu, org dah jemput tak baik klu x pergi.. :) :)

    BalasPadam
  13. Ida ada lihat gambar perkahwinan mereka di facebook Kami Peminat Bola Sepak Johor (Harimau Selatan) semalam.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78