Pengikut

Isnin, 2 Disember 2013

Dewan Masyarakat 50 Tahun Penerbitan

kredit foto dari FB, Dewan Masyarakat

Tahniah kepada Dewan Masyarakat yang genap 50 tahun usia penerbitannya. Untuk mengikuti dan membaca perjalanan emas 50 tahun ini, pembaca bolehlah dapatkan Dewan Masyarakat, Disember 2013. 

Untuk rekod penulisan saya bersama Dewan Masyarakat, tiga buah artikel telah disiarkan. Memandangkan saya jarang menulis dan menghantar artikel di sini, pencapaian ini amat memadai. Insya-Allah, untuk tahun mendatang akan saya cuba "rajinkan diri" untuk menulis artikel di Dewan Masyarakat pula. Bagaimanapun, terima kasih kepada editor yang memberi peluang dan menyiarkan artikel saya itu. Antaranya:

1. Pembinaan Insan Seimbang, DM-Februari 2012
2. Ubah Stigma Menderma Organ, DM-Julai 2012
3. Tiada Lagi Skor A, DM-November 2013


7 ulasan:

  1. Wah.. 50 tahun sudah usianya ye cikgu Helmi. Semoga usaha cikgu terus berjaya dgn sepenuh keberkatan.. aamiin.

    BalasPadam
  2. tahniah dan selamat ulangtahun ke 50

    BalasPadam
  3. Baru 50 Tahun? Ida jangkakan sudah lebih kerana semasa Ida bersekolah rendah dah balik kampung emak, Ida pernah melihat majalah ini di dalam almari lama edisi tahun 70an dan 80an kepunyaan emak.

    BalasPadam
  4. Oh ya cikgu, Antologi "Tetamu Istimewa" tu masih belum Ida terima... sebenarnya Ida hampir terlupa. Tadi bila terbaca komen cikgu tu Ida pun follow-up, Mereka kata dah hantar tadi, barangkali esok Ida akan terima.

    BalasPadam
  5. selamat ulang tahun ke-50 tahun.. :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78