Pengikut

Ahad, 29 Disember 2013

Puisi: Hujan Merah di Gaza di Dewan Siswa


Terima kasih saya ucapkan kepada rakan penulisan Wadiassofi Jaafar yang memaklumkan kepada saya bahawa puisi saya yang berjudul HUJAN MERAH DI GAZA disiarkan di majalah Dewan Siswa, Disember 2013 bersama Gurindam Pelajarnya. 

Oleh itu, saya sifatkan puisi ini menjadi puisi penutup karya saya yang disiarkan di media cetak pada tahun 2013. Terima kasih kepada editor yang memilih puisi ini. Rasanya dah lama puisi ini terperam di meja editor, sebelum tersiar. 

Tahniah juga diucapkan kepada Wan Hanif Wan Hamid (wanariahamiza) atas penyiaran rakaman pemgembara yang berjudul "Mencanting Batik di Korea Selatan".

Moga tahun 2014 lebih banyak karya yang berkualiti dapat dihasilkan.

6 ulasan:

  1. selamat ya mas broooo
    berkarya itu indah ternyata ya mas bro

    BalasPadam
  2. tahniah helmi.. semoga terus berjaya pada tahun 2014.. :D

    BalasPadam
  3. semoga hari mendatang membawa lebih kejayaan..

    BalasPadam
  4. Tahniah.. Semoga cikgu Helmi terus berjaya.. aamiin..

    BalasPadam
  5. tahniah cikgu..semoga tahun depan banyak lagi karya cikgu masuk majalah..

    BalasPadam
  6. Tahniah tahniah cikgu. Teruskan berkarya,

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78