Pengikut

Selasa, 17 Disember 2013

Sesi Persekolahan 2014 Negeri Dilanda Banjir Ikut Jadual Asal

banjir yang melanda - kredit foto dari www.namaberita.com

Kementerian Pendidikan Malaysia telah memaklumkan bahawa tarikh persekolahan sesi 2014 bagi negeri Pahang, Terengganu, Kelantan dan Johor yang dilanda banjir tetap mengikut jadual persekolahan asal yang ditetapkan. 

Bagi negeri Terengganu, Kelantan dan Johor akan dibuka 1 Januari 2014
Bagi negeri Pahang pula akan dibuka pada 2 Januari 2014

Segala kerosakan buku teks akan dihantar secepat mungkin ke sekolah bagi membolehkan sesi pembelajaran dan pengajaran dapat dilaksanakan dengan lancar. Apa yang diharapkan tidak ada pihak yang mengambil kesempatan untuk memulakan sesi persekolahan lewat dari tarikh yang ditetapkan. 

Oleh itu, persiapan anak-anak bolehlah dibuat segera mengikut tahap kemampuan masing-masing.

Oh, sedar tak sedar cuti sekolah sudah memasuki fasa akhir! Rasanya baru saja balik ke kampung.

13 ulasan:

  1. sat gi mesti mcm malas jer nak pi sekolah kan ...

    BalasPadam
  2. wahh ..cikgu dah lama bercuti ...

    BalasPadam
  3. ilmu itu penting . dasar pendidikan. hehe

    BalasPadam
  4. hari tu xperasan dah cuti sekolah. ni nak habis pulak. cepat masa berlalu.

    BalasPadam
  5. Terimakasih kerana singgah di blog ibubapa cemerlang

    BalasPadam
  6. tak sampai 2 minggu lagi nak buka sekolah..

    BalasPadam
  7. Yup mereka adalah negeri2 yang tidak bercuti pada awal tahun baru

    BalasPadam
  8. Orang lain dah nak masuk sekolah, kami baru sahaja nak bercuti. Cuti pertengahan semester selama dua minggu bermula esok. :)

    BalasPadam
  9. Mmg cepat sungguh masa berlalu.. mmg cukup terasa kecepatannya...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78