Pengikut

Ahad, 29 Disember 2013

Kedai yang Menjual Buku Teks Sekolah di Malaysia

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Saya rasa, pasti ramai ibu bapa memanfaatkan cuti hujung minggu begini untuk membuat persiapan anak-anak ke sekolah. Jadi, saya nasihatkan supaya hemah berbelanja. Masuk tahun baharu, bukan bermakna semuanya kena beli baru. 

Melalui Skim Pinjaman Buku Teks (SPBT), kerajaan telah memberi pinjaman kepada pelajar untuk melancarkan proses pembelajaran dan pengajaran di sekolah. Yang dapat buku teks, gunakan sebaik mungkin untuk meningkatkan prestasi akademik. Selain itu, jagalah buku tersebut dengan baik. 

Kedai yang menjual buku teks sekolah di Malaysia

Ada sesetengah ibu bapa pula, yang berkemampuan mereka lebih suka membeli sendiri buku teks tersebut. Oleh itu, saya perturunkan dan kongsikan dengan kalian semua sebahagian kedai yang menjual buku teks sekolah untuk kegunaan 2014. 



Senarai kedai yang menjual buku teks sekolah ini sekurang-kurangnya dapat membantu kepada ibu bapa yang tercari-cari kedai yang menjualnya. Barangkali juga, berguna kepada ibu bapa yang perlu menggantikan semula buku teks anak mereka, sekiranya buku tersebut hilang ataupun rosak. 

Sumber foto/senarai: FB Dawama

12 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78