Pengikut

Ahad, 15 Disember 2013

Dapatkan Kumpulan Cerpen Remaja: Tetamu Istimewa dengan Diskaun 30% di Ekspo Buku 1Malaysia

Dapatkan buku ITBM dengan potongan harga 30% - kredit foto dari FB ITBM

Ekspo Buku 1Malaysia 2013 di PWTC memasuki hari terakhir hari ini. Jadi, kepada sesiapa yang belum menjengah lagi dan berkesempatan bolehlah ke sana. Jika sesiapa yang hendak dapatkan Kumpulan Cerpen Remaja: Tetamu Istimewa karya saya, bolehlah dapatkan di "booth" ITBM. 

Dikhabarkan diskaun 30% diberikan setiap buku yang dijual di sana. Ayuh, rebutlah peluang ini. Saya sangat mengharapkan sokongan kalian. Kepada sesiapa yang telah beli, jangan lupa maklumkan kepada saya ya. Sekadar ingin mengetahui perkembangan jualan buku pertama saya ini. 


18 ulasan:

  1. kat ekspo di PWTC je ke ada helmi? kat Kedai buku 1Malaysia negeri lain,tak ada ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kedai Buku 1Malaysia merupakan pengedar rasmi buku terbitan ITBM. Ya, mesti ada. Tapi saya tak pasti sama ada sudah dihantar ke serata negeri ataupun belum. Selalunya, KB1M di UTC KL cepat sampai.

      Padam
  2. dah terlepas lah nampaknya nih ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau terlepas boleh pergi cari di Kedai Buku 1Malaysia. Di MPH pun rasanya ada.

      Padam
  3. Tak kesempatan utk kesana lagi cikgu Helmi, tp inshaa Allah sy pasti akan beli nnti. Mmg teringin sgt2 nk membacanya. Semoga cikgu terus berjaya.. aamiin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh, tidak mengapa Tuan Khir. Saya uar-uarkan di sini, jika ada yang berkesempatan saja. Terima kasih atas minat yang ditunjukkan Tuan Khir untuk memiliki Tetamu Istimewa.

      Padam
  4. hmm..jauh lah..tak sampai nak ke ekspo tu helmi.. :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak apa Kak Kathy, kalau nak beli boleh cari di Kedai Buku 1Malaysia.

      Padam
  5. Balasan
    1. Kalau jauh boleh cari yang dekat-dekat seperti di Kedai Buku 1Malaysia.

      Padam
  6. Memang dah terlepas la nak pergi ekspo ni. Tak tau pulak yang kat PWTC pun ada ekspo buku jugak. Ingat, kat The Mines je yang ada.

    BalasPadam
  7. aiza tak pergi pun ekspo buku di PWTC tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun tak berkesempatan. Sekadar promosikan kepada yang berkesempatan pergi.

      Padam
  8. Keterpurukan hidup membuat saya melakoni pesugihan di PAK MANDALA,sebelumnya saya Mendapatkan no hp aki (082348985714) dari teman yang sudah sukses kaya, saran PAK MANDALA pesugihan yang cocok untuk saya adalah Bank GHAIB, di waktu itu tanpa banyak perhitungan saya ikuti petunjuk dari aki ,saya sudah sangat bingung dengan hutang yang beratus-ratus juta. Untung saja ada PAK MANDALA yang membantu melalui syareatnya. Saya serahkan umur 1 hari saya untuk ritual ini . pada malam pelaksanaan ritual saya merasa sesuatu yang sangat asing,. Karna merasa tak kuat kemudian saya coba melelapkan diri, entah sadar atau tidak saya melihat sosok makhluk tinggi besar yang memberikan saya kain hitam yang berisi uang 50-100rbuan yang sangat banyak setelah benar-benar sadar saya memeriksa kotak hitam yang telah saya persiapkan sebelumnya atas perintah PAK MANDALA ,dan dengan sangat terkejut saya melihat kotak tersebut penuh dengan uang 50-100ribuan sampai ratusan lembAr banyaknya , tanpa ada rekayasa saya membuat kesaksian ini karna semua ini benar-benar saya alami. SUMPAH DEMI ALLAH DAN ATS NAMA KELUARGA Saya ucapkan ribuan terimkasih kepada PAK MANDALA,saat ini hutang saya telah lunas dan saya tlah memiliki toko elektronik yang lumayan besar . sekali lagi saya ucapkan terimakasih yang sangat besar kepada PAK MANDALA dan keluarga.

    BalasPadam
  9. Keterpurukan hidup membuat saya melakoni pesugihan di PAK MANDALA,sebelumnya saya Mendapatkan no hp aki (082348985714) dari teman yang sudah sukses kaya, saran PAK MANDALA pesugihan yang cocok untuk saya adalah Bank GHAIB, di waktu itu tanpa banyak perhitungan saya ikuti petunjuk dari aki ,saya sudah sangat bingung dengan hutang yang beratus-ratus juta. Untung saja ada PAK MANDALA yang membantu melalui syareatnya. Saya serahkan umur 1 hari saya untuk ritual ini . pada malam pelaksanaan ritual saya merasa sesuatu yang sangat asing,. Karna merasa tak kuat kemudian saya coba melelapkan diri, entah sadar atau tidak saya melihat sosok makhluk tinggi besar yang memberikan saya kain hitam yang berisi uang 50-100rbuan yang sangat banyak setelah benar-benar sadar saya memeriksa kotak hitam yang telah saya persiapkan sebelumnya atas perintah PAK MANDALA ,dan dengan sangat terkejut saya melihat kotak tersebut penuh dengan uang 50-100ribuan sampai ratusan lembAr banyaknya , tanpa ada rekayasa saya membuat kesaksian ini karna semua ini benar-benar saya alami. SUMPAH DEMI ALLAH DAN ATS NAMA KELUARGA Saya ucapkan ribuan terimkasih kepada PAK MANDALA,saat ini hutang saya telah lunas dan saya tlah memiliki toko elektronik yang lumayan besar . sekali lagi saya ucapkan terimakasih yang sangat besar kepada PAK MANDALA dan keluarga.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78