Pengikut

Selasa, 19 Jun 2012

Langganan Tunas Cipta

Assalamualaikum warahmatullah/ Salam sejahtera,
Borang langganan anda telah diproses dan urusan penghantaran majalah anda telah dibuat pada 15 Jun 2012.
Sekian, terima kasih.

Begitulah emel yang saya terima. Alhamdulillah langganan Tunas Cipta saya telah diproses dan dihantar.
Saya merasakan esok atau lusa majalah tersebut akan sampai di rumah saya di Kedah. 

Sebelum ini majalah Tunas Cipta agak lewat dalam menerbitkan Kandungan Menarik dalam Tunas Cipta. Namun tidak untuk kali ini kerana kandungan untuk bulan Julai telah diterbitkan. Tahniah diucapkan kepada sidang editorial Tunas Cipta. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan tahniah kepada penulis yang karyanya tersiar di Tunas Cipta, Julai 2012.


Kepada yang belum menyemaknya boleh berbuat demikian di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78