Pengikut

Selasa, 15 Januari 2019

Promosi Beli 2 Buku Percuma 1 Buku

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Alhamdulillah, stok buku Arkitek Kehidupan dan Naskhah Kehidupan yang memuatkan anekdot dan kisah kehidupan saya selamat diterima. 

Arkitek Kehidupan menghimpunkan kisah kerjayaku. Dalam buku ini saya berkisah tentang kerjaya sebagai seorang penulis. Manakala Naskhah Kehidupan menghimpunkan kisah bibliofil atau pengalaman pembacaan dan kecintaan terhadap buku.

Selain itu, melalui penerbitan siri anekdot dan kisah kehidupan ini juga terdapat tiga lagi judul iaitu Kompas Kehidupan, Hijrah Kehidupan dan Kiblat Kehidupan.


 
Sebagai menghargai sokongan rakan-rakan terhadap hasil penulisan saya, dengan ini saya menawarkan promosi istimewa bagi pembelian buku Arkitek Kehidupan dan Naskhah Kehidupan yang baru sahaja terbit.

Set kombo ini ditawarkan pada harga RM50. Menariknya lagi, setiap pembelian set ini saya akan hadiahkan sebuah buku percuma. Tajuk boleh pilih sendiri. Rujuk pada gambar.

Arkitek Kehidupan + Naskhah Kehidupan + (1 buku percuma) = RM50

Terhad kepada 10 orang terawal sahaja.

Terima kasih atas sokongan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78