Pengikut

Ahad, 25 Ogos 2013

Kalian Penyokong Setia Tetamu Istimewa

Tiada perkataan setanding terima kasih untuk saya ucapkan pada kalian semua. 
Terima kasih kepada 300 blogger yang sudi singgah membaca entri saya 
dan mengikuti blog ini.  

Saya pasti, jumlah ini tidaklah sebanyak dan sepopular blog lain yang mencecah ribuan pengikut. Namun saya tetap bersyukur ada juga yang sudi membaca setiap entri saya. 

Mungkin ada yang beranggapan tulisan saya berilmiah, bahasanya skema, dan isu yang dipaparkan kurang menarik terutama untuk golongan remaja. 
Bagaimanapun, saya tidak boleh hipokrit dengan menulis apa-apa yang saya tidak mahir tentangnya. 




Moga blog Tetamu Isimewa yang tidaklah seberapa ini bermanfaat untuk semua. 
Saya akan cuba perbaiki segala tulisan saya dari masa ke masa. 

32 ulasan:

  1. Alhamdulillah....setiap individu ada cara penyampaian dan penulisan yang berbeza...hihi...
    tahniah cik akak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alahmdulillah, betul tu cik akak.

      Terima kasih menjadi pengunjung setia blog saya.

      Padam
  2. alhamdulilah hebat dah 300 follower, tahniah :) takpelah ada yang suka blog cikgu ini, kalau acik pula suka penulisan cikgu yang baik dan penggunaan ayat mengikut laras yang betul , berilmiah dan terbaik :) suka baca blog cikgu yang "unik"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih acik yang tidak jemu ke sini dan menyokong Tetamu Istimewa.

      Alhamdulillah, itulah tujuan saya sebenarnya untuk berkongsi sesuatu dengan menggunakan bahasa yang betul.

      Padam
  3. Wah ternyata sudah banyak banget ya follower-nya. Blog saya malah baru dapat follower 50-an hehehehe :D Nice sharing kawan. Mari kita budayakan bersosialisasi dan menjalin persahabatan yang baik :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Wahyu, saya senang berkawan dengan saudari.

      Padam
  4. Salam.. 1stime singgah sini.. tahniah bukan senang nak dapat 300 followers.. kena ada strategi juga hehehe..


    All the best.. =)

    Nak godek-godek entri jap hihihiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam perkenalan. Terima kasih sudi singgah sini.

      Oh, kalau nak ikutkan follower saya dengan awak, lagi banyak follower awak kan. Mesti ada strateginya. Bolehlah kongsi.

      Padam
  5. Tahniah cikgu...teruskan berblogging...

    BalasPadam
  6. tahniah cikgu ... jemput singgah mkn kek coklat :)

    BalasPadam
  7. tahniah^^ betul tu bro..bukan senang hendak buat orang setia kepada kita..dan bukan sebaiknya buarlah kita menulis dangan acuan kita..agar orang kenal kita dengan gaya penulisan yang boleh buat mereka kekal bersama kita ..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Ya, biarlah kita menulis dengan cara tersendiri. Bukan kerana mengikut sesiapapun.

      Padam
  8. Ya benar tu cikgu..jadi diri sendiri..itulah semolek-moleknya.. :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Kak Erin sudi membaca entri saya. Saya akan cuba hidangkan yang terbaik.

      Padam
  9. Alhamdulillah cikgu =) inshaaAllah makin bertambah lagi lepas ni, ramai orang kat luar sana yang inginkan ilmu dari cikgu..saya memang tak pandang sangat jumlah..yang buat saya seronok bila ada pembaca setia blog saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, saya perlukan pembaca seperti Fais. Sokongan kalian membakar semangat untuk saya berkongsi ilmu seadanya.

      Padam
  10. Tahniah Cikgu! Peningkatan sungguh ketara, dah lebih dari saya...hehe
    Semoga ianya menjadi pemangkin dan semangat utk terus aktif dan menerbitkan entri2 yg berkualiti dan berilmu buat tatapan kami semua...

    "Anda tetap anda...jangan jadi aku", Bin Muhammad

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih BM. Alhamdulillah. Sedikit saja BM yang lebihnya.

      Sudah pastilah saya akan terus bersemangat jika ada pembacanya,

      "Ok, saya faham."

      Padam
  11. tahniah cikgu. dah cecah 300 rupenya :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, 300 tu termasuk syuk juga. Terima kasih.

      Padam
  12. sama-sama menyokong penulisan yang mmebawa manfaat bersama

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu, menyokong antara satu sama lain. Moga penulisan kita membawa manfaat bersama.

      Padam
  13. Alhamdulillah and tahniah. Yang pasti kita juga akan jadi pengikut setia Blog ni after this..Yang penting TI tak perlu jadi orang lain ..kita suka aje Blog yang berilmu..skema pun ok apa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Skema pun okelah. Terima kasih menyokong Tetamu Istimewa. Moga ada yang bermanfaat.

      Padam
  14. tahniah helmi.. benar kata cik akak tu.. yang penting kita merasa puas hati dengan diri sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya, saya tetap akan menjadi diri saya sendiri. Terima kasih Aiza yang menyokong.

      Padam
  15. Salam Isnin... :0

    Semoga Cikgu terus dengan info dan entri-entri yang istimewa....tahniah dari Ummi :)

    BalasPadam
  16. Singgah adan Follow di urutan #305

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78