Pengikut

Isnin, 11 Februari 2013

Cerpen: Nyonya Ba dan Sebakul Kenangan di Jelita

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BAHARU CINA kepada masyarakat Cina yang menyambutnya hari ini.

Sempena perayaan ini, sudilah dapatkan majalah JELITA, Februari 2013 untuk membaca cerpen saya yang berjudul NYONYA BA DAN SEBAKUL KENANGAN.


Kenangan apakah sampai sebakul? Dan apakah yang telah berlaku kepada Nyonya Ba? Siapakah Pak Jamek di hati Nyonya Ba? Begitu sebaliknya. Mungkinkah fitnah itu lebih dahsyat daripada bom yang menjaram bumi Gaza? Segalanya akan anda ketahui apabila membaca cerpen ini.

8 ulasan:

  1. Tahniah, tahniah dan tahniah!

    # Apa perkembangan kumpulan cerpen

    BalasPadam
  2. Terima kasih Jamilah.

    # Belum ada apa-apa perkembangan. Baru sebulan lebih. Kata penulis sebelum ini yang menerbitkan karya bersama ITBM, memakan masa hampir 3 bulan untuk mengetahu keputusannya. Saya harap, penantian itu, menunaskan harapan yang baik. Doakan ya!

    BalasPadam
  3. Tahniah, cikgu. Kak Long sempat juga membacanya dalam sela waktu yang ada :) Jom, terus menulis!

    BalasPadam
  4. Terima kasih, Jamilah.

    *Terima kasih, Kak Long.

    Saya kira, kalian berdua banyak meninggalkan komen dan memberi semangat kepada saya. Terima kasih sekali lagi. Moga Allah saja yang mampu membalasnya.

    BalasPadam
  5. Tahniah.Teruskan menulis. Saudara seorang yang berjiwa besar.Tak silap saya cerpen saudara ada di Warta Perdana. Tahniah sekali lagi.

    BalasPadam
  6. Terima kasih Efandi.

    Sama-samalah kita menulis.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78