Pengikut

Ahad, 1 November 2015

Promosi Pakej Tetamu Istimewa dan Madu di Tangan

Assalamualaikum.


Alhamdulillah, lebih kurang 6 tahun saya terlibat dalam dunia penulisan, inilah hasilnya. Dua buah buku iaitu Kumpulan Cerpen Remaja: Tetamu Istimewa (2014) dan Kumpulan Puisi Remaja: Madu di Tangan (2015) yang kedua-duanya diterbitkan oleh Institut Terjemahan & Buku Malaysia (ITBM)

Saya bermula dengan menulis secara eceran dan menghantarnya ke surat khabar dan majalah. Sejak itu, tekad saya tidak pernah kendur untuk terus melangkah dalam dunia ini yang seterusnya memendam impian untuk memiliki buku pula. Akhirnya, berkat usaha gigih itu saya berjaya menggapai impian itu. 

Bagaimanapun, tanpa pembaca buku tidak akan pernah hidup. Oleh itu, saya menyeru kepada pembaca semua untuk memiliki pakej buku ini yang ditawarkan dengan harga istimewa. Sokongan kalian amatlah saya harapkan. Terima kasih. 

7 ulasan:

  1. Tahniah sbb berjaya menghasilkan buku2 yang terbaik.sy berminat juga ttg penulisan cuba tiada tuah utk menghasilkan sebuah buku lagi buat masa skrg

    BalasPadam
  2. saya ada juga cita2 nk jadi penulis ni..hehe

    BalasPadam
  3. tahniah..penulis hebat ni n rajin berkarya.

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum Cikgu Helmi.. Kak Erin rasa nak beli lah kedua-dua buku tu.. :)

    BalasPadam
  5. Bertuah dan beruntungnya penulis seperti saudara yag dapat menterjemahkan karya ke dalam bentuk buku. Tahniah dan semoga terus diberi kekuatan untuk berkarya. Salam perkenalan.

    BalasPadam
  6. Tahnia amat berbakat, pasti menjadi penulis yang terkenal....teruskan usaha ya

    BalasPadam
  7. Selamat malam cikgu Helmi...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78