Pengikut

Jumaat, 6 September 2013

Cerpen: Lelaki di Atas Kuburan di Dewan Budaya

Penuh dengan nilai kebudayaan pada kulit depan majalah Dewan Budaya September 2013
Alhamdulillah, setelah lama menanti akhirnya cerpen saya tersiar juga di sini. 

LELAKI DI ATAS KUBURAN


Rasanya selain Dewan Sastera, antara tembok kebal yang sukar untuk ditembus oleh penulis di Malaysia ialah majalah Dewan Budaya. Termasuk Lelaki di Atas Kuburan, baru dua buah cerpen saya yang berjaya tembus di sini. Satu penghargaan kepada saya yang masih baru ini. 


Terima kasih kepada editornya yang mesra dengan penulis muda. 

Kepada pembaca yang minat membaca hal kebudayaan 
bolehlah dapatkan majalah ini di pasaran.


30 ulasan:

  1. Wah nampaknya tuan punya blog ni memang seorang penulis. Tahniah. Rasa amat gembira dapat berkenalan dengan tuan. Tahniah juga cerpen dapat menembusi tembok kebal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Terima kasih sudi singgah dan follow. Oh, saya sekadar penulis muda saja.

      Padam
  2. TM, saya akan cari majalah itu, insyaALlah. tajuk cerpen saja dah buat saya teruja

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Cerpen ini tidaklah sempurna sangat. Masih banyak yang perlu saya pelajari.

      Padam
  3. Tetamu istimewa dtg follow tuan blog yg istimewa..

    BalasPadam
  4. Tahniah kerana dapat menembusi tembok Dewan Budaya untuk kali kedua. Pertama kali saya menembusinya, saya berasa sangat bersyukur.

    Menanti buah tangan sulung Abang Helmi bersama-sama ITBM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lamanya tak muncul cikgu ni. Sibuk praktikum ya. Alhamdulillah, terima kasih.

      Oh, terima kasih. Nantikan kemunculannya ya.

      Padam
    2. Betul, sedang bergelumang dengan praktikum dan kerja kursus. Tak terurus juga kadang-kadang.

      Padam
    3. 2 bulan kan? Buat yang terbaik ya. Semoga berjaya dengan cemerlang.

      Padam
  5. Tahniah! Saya ada juga cuba hantar artikel saya ke sini tetapi, jawapan hampa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.

      Artikel tentang apa ya?

      Kalau bahan kita itu kena dnegan isunya pasti cepat. Kalau tidak, kena tunggu dulu. Seperti cerpen ini saya hantar bulan Februari awal tahun dulu.

      Padam
  6. bestnyer..tajuk pun gempak...

    BalasPadam
  7. Tahniah...tumpang gembira dgn pencapaian cikgu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, saya memang tidak putus asa untuk terus berusaha mencapai apa yang saya tetapkan.

      Padam
  8. Hebatlah =) Alhamdulillah..tahniah cikgu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Taklah hebat sangat. Saya terus mencuba. Terima kasih fais.

      Padam
  9. Balasan
    1. Terima kasih Kak Erin. Alhamdulillah, kalau terbeli majalah ni bacalah ya.

      Padam
  10. wah!! tahniah cikgu zara ucapkan..=D

    BalasPadam
  11. tahniah helmi.. pencapaian yang terbaik.. :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78