Pengikut

Isnin, 5 Mac 2012

Debaran Semakin Terasa




Tinggal beberapa hari sahaja lagi murid-murid akan bercuti sekolah selama seminggu. Tak sabar rasanya menanti hari itu. Insyaallah sekiranya tiada aral saya juga akan bercuti dan akan pulang ke kampung, negeri Kedah yang dicintai.  

Sebelum peristiwa itu berlaku esok murid-murid di sekolah saya bakal menghadapi ujian untuk kali pertama atau dengan nama Pentaksiran Berasaskan Sekolah selama tiga hari. Sebenarnya bukan sahaja murid yang takut, saya sebagai guru turut merasai debarannya. Segala kemungkinan akan berlaku. Inilah saatnya saya mengadili diri saya sendiri sama ada pengajaran dan pembelajaran saya di dalam kelas mampu diserap oleh murid-murid atau tidak. Jika ada murid-murid yang berjaya memahami akan P&P itu nescaya keputusannya nanti akan memberansangkan.

Harap-harap begitulah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78