Pengikut

Rabu, 8 Februari 2012

Hari Rabu yang Memenatkan

Ya hari ini hari rabu. Bagi saya hari rabu hari ini dan minggu-minggu mendatang adalah hari yang menuntut kesabaran, kecekalan dan ketabahan. Tidak seperti biasa saya akan pergi ke sekolah dan pulang pada pukul 1 petang. Tapi hari rabu yang saya terpaksa tempuhi hari ini dan akan datang sangat mencabar. 

Dalam jadual mengajar saya hari rabulah hari yang padat. Di tambah pula selepas pukul 1 iaitu pukul 1.30 petang saya ada kokurikulum, unit beruniform. Tidak habis setakat itu saya terpaksa menanti pukul 3.30 hingga 4.30 untuk program anak angkat. Selepas itu barulah saya boleh pulang.

Sejak semalam lagi saya diserang selesema. Argh... ini semua dugaan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78