Pengikut

Ahad, 25 Disember 2011

Karya Terakhir Untuk Tahun Ini

Rasa-rasanya inilah karya terakhir yang tersiar di media cetak baik akhbar mahupun majalah. Minggu ini adalah minggu terakhir untuk tahun 2011. Tahun baru 2012 bakal menjelma tidak lama lagi. Dengan harapan akan bertambah karya yang tersiar dan bertambah baik juga mutu penulisannya. Dua buah puisi saya yang tersiar di Harian Metro pada 13 Disember 2011 dan majalah Perempuan edisi Disember 2011.

KEMILAU PELITA LAMPAU saya hasilkan pada bulan Oktober 2011 manakala MEMUGAR LADANG JIWA telah lama dihasilkan iaitu pada bulan April 2010. Alhamdulillah puisi-puisi ini masih diterima. Terima kasih kepada editor yang tidak jemu-jemu memberi ruang dan peluang kepada karya saya dan melayan karya-karya saya yang dihantar baik saban minggu ataupun bulan. 

Tidak dilupakan juga kepada rakan-rakan yang tidak putus-putus memberi sokongan. Setiap kali karya saya tersiar ada saja yang menghantar mesej yang berbunyi:- Salam. Helmi, tahniah puisi sdr di metro hari ini. (Hasni Jamali). Beb.. Hmetro kemilau pelita lampau (Normaizura). Salam tahniah puisi berjudul Kemilau Pelita Lampau dalam metro, semalam. Tahniah! (Nurul Farehah Jaamad). Tidak ketinggalan juga yang memberi komen di entri blog. Terima kasih semua.

*Hari selasa nanti harap-harap ada rezeki di Harian Metro-saya ada hantar puisi (harapan bukan main tinggi lagi kan).

4 ulasan:

  1. Tahniah!

    Moga kita dapat berganding lagi dalam penyiaran karya suatu masa nanti. Amin. :)

    BalasPadam
  2. Terima kasih saudari hasni hanna.

    Insyaallah, seandainya ada rezeki karya kita dapat digandingkan lagi nanti.

    Amin.

    BalasPadam
  3. Sangat cemburu dengan cikgu... Banyaknya karya cikgu mendapat tempat di media. Heheh.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78