Pengikut

Rabu, 25 Disember 2013

PENCARIAN BLOGLIST 4 BULAN BY KATHY R'BAIN

Assalamualaikum semua. 
Hari ni berasa nak sertai segmen pula. Saya jarang sertai segmen. Rasanya hanya satu dua sahaja. Jangan marah ya blogger yang lain. Kalau syaratnya kalian letakkan kena Like FB, memang tak layaklah saya. Tapi, untuk segmen Kak Kathy ni, mulanya saya nak tarik diri, tapi bila diajukan perkara ini, Kak Kathy kata, "Helmi, sertai saja". Kalau tak tersenarai pun, sekurang-kurangnya saya beri sokongan kepada segmen ini. 

http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/12/segmen-pencarian-bloglist-4-bulan-by.html
 
SEGMEN | PENCARIAN BLOGLIST 4 BULAN BY KATHY R'BAIN | Alhamdulillah.Disember tiba lagi.tibalah masanya kathy untuk melancarkan Segmen Pencarian Bloglist 4 Bulan. Kali ini seramai 25 orang blogger akan di pilih menghiasi Kathy Bloglist  dalam Kategori 4 bulan (Januari-April 2014).


Jika penyertaan melebihi 25 orang,maka kathy akan membuat pilihan,sebaliknya jika kurang atau cukup2 25 orang,kesemuanya akan di bloglist. Seperti biasa ada syarat2nya untuk melayakkan diri join segmen ini.ada juga hadiah misteri menanti 2 peserta yang bertuah. :)


SYARAT PENYERTAAN:

1. seorang blogger dan aktif berblog.


2. beri tajuk segmen "PENCARIAN BLOGLIST 4 BULAN BY KATHY R'BAIN".


3. follow blog  Coretan Hati  dan  Diari Resipi.


4. add G+  Kathy R'bain.


5. like pages facebook :-




6. sesiapa yang berjaya menjadi rakan bloglist kathy,di minta agar dapat masukkan link blog kathy dalam bloglist korang juga.


 7. segmen bermula 23.12.13-30.12.2013 jam 12 tengahmalam.

Kepada yang berminat, ayuh jangan tunggu lagi!

7 ulasan:

  1. Assalammualaikum saudara. semakin aktif berblog sekarang, saya juga yang semakin kelaut. haha. hendak bermula semula rasanya

    BalasPadam
  2. salam...ayu dtg dr segmen yg sama..

    ada masa singgah la ke blog ayu ye.. boleh follow sekali...tq..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/12/pencarian-bloglist-4-bulan-by-kathy.html

    BalasPadam
  3. terima kasih helmi sudi sertai...sebenarnya tiada paksaan untuk penuhi syarat jika betul2 tidak mempunyai akaun sesuatu laman sosial itu. sokongan itu yg paling utama..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78