Pengikut

Isnin, 23 Disember 2013

Komen Pembaca: Kumpulan Cerpen Remaja Tetamu Istimewa

Assalamualaikum semua.

Entri ringkas ini saya ingin berkongsi dengan kalian, komen pembaca Kumpulan Cerpen Remaja: Tetamu Istimewa buku pertama saya ini. Saya sangat berbesar hati apabila menerima komen daripada seorang pembaca ini menerusi kiriman e-mel. Terima kasih saya ucapkan.


Kepada yang telah membaca kumpulan cerpen ini, saya amat mengalu-alukan komentar kalian. Barangkali ada kekurangan yang saya tidak nampak, begitu juga sebaliknya. Kumpulan cerpen ini menghimpunkan 15 cerpen remaja sepanjang penulisan saya iaitu dari tahun 2010 hingga 2012. 

Kepada yang berminat boleh dapatkan di Kedai Buku 1Malaysia yang merupakan pengedar buku terbitan ITBM. Ataupun boleh beli secara atas talian di laman ITBM. Di tangan saya belum ada stok. Jika ada nanti, akan saya maklumkan. Buku ini berharga RM20.00 sahaja. 



7 ulasan:

  1. Semoga lebih berjaya dalam dunia penulisan .

    BalasPadam
  2. Cikgu berhak berbangga dgn pencapaian. Semoga terus maju melangkah kehadapan!

    BalasPadam
  3. Begitu jauh transformasi majalah ini berbanding tahun 90an dahulu

    BalasPadam
  4. Wah! Cikgu dah ada peminat tersendiri. :)

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. mmg nk beli cuma belum kesempatan lg. Klu cikgu Helmi ada stok, jngn lupa maklumkan di entri, in shaa Allah kalau saya masih belum berkesempatan utk mendapatkannya, saya mahu dapatkan dari cikgu.. T kasih. Semoga cikgu Helmi terus sukses.. aamiin. :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78