Pengikut

Ahad, 4 Mei 2014

Semakan Online Keputusan UPU SPM, STPM IPTA Sesi 2014/2015

Assalamualaikum.

Hebahan Makluman:

Kepada calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) dan setaraf dengannya bolehlah membuat semakan keputusan dari masa ke semasa untuk permohonan UPU kemasukan ke Institusi Pendidikan Tinggi Awam (IPTA) sesi kemasukan akademik  2014/2015



Calon boleh membuat semakan di laman sesawang ini: 


Semakan temu duga calon SPM dan setaraf dengannya untuk program yang tertentu juga boleh membuat semakan. Boleh klik pautan yang disediakan. 


Semoga berjaya kepada calon.




15 ulasan:

  1. bila boleh mula check tu?

    BalasPadam
  2. Saya dulu x isi pun UPU.haha

    BalasPadam
  3. good lauck kepada yang memohon .

    BalasPadam
  4. Salam Cikgu Helmi;

    Bagus sangat info ini bagi mereka yang mahu menyemak keputusan jangan lupa layari Portal tersebut. Segalanya di tangan anda;)...

    BalasPadam
  5. kalau keputusan temuduga gagal,ada harapan tak untuk ke program lain?

    BalasPadam
  6. kalau gagal temu duga ,ada harapan takuntuk ke program lain ?

    BalasPadam
  7. Mudah sungguh sekarang kan, segalanya online...tapi masih tak terasa nikmatnya berbanding kalau ambil sendiri disekolah.

    BalasPadam
  8. Sekarang dah sgt mudah... waktu dulu, teringat bila tunggu keputusan mcm ni. Hari2 bila tengah hari pantang bunyi motor lalu depan rumah.. semua disangka abg posman huhu.. Hari2 menunggu surat tawaran.... suspen..

    BalasPadam
  9. salam??? nak tnya semakan bagi lepasan STPM dibuka bila erk...

    BalasPadam
  10. Bila boleh mula semak keputusan ni?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78