Pengikut

Sabtu, 3 Mei 2014

April Corat-Coret Setia Bersama Tetamu Istimewa

Assalamualaikum.


Entri ringkas di pagi sabtu sebelum ke sekolah untuk kelas tambahan. 

Hari ini baru berkesempatan nak umumkan 10 blogger yang Setia Bersama Tetamu Istimewa pada bulan April 2014. Jika melihat senarai 10 blogger ini, tidak banyak perubahan jika hendak dibandingkan dengan bulan Mac lalu. Boleh saya katakan tanpa pembaca dan pengomen setia ini, sunyilah blog saya ini. 

Mari baca apa kata mereka tentang entri di Tetamu Istimewa:

























Saya menghargai setiap corat-coret (komen) kalian semua. Insya-Allah, saya akan cuba perbaiki apa yang kurang dan pertingkatkan apa yang lebih. Apa yang baik itu semuanya datang daripada Allah SWT, yang lemah itu semuanya daripada sikap saya sebagai seorang manusia.



14 ulasan:

  1. Assalamualaikum. Alhamdulillah. Tahniah

    BalasPadam
  2. baru tahu tetamu istimewa ni penulis.. power!!

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Terima kasih atas penghargaan cikgu. Yang baik, dijadikan ikutan. Yang kurang, dijauh-jauhkan. :)

    BalasPadam
  4. dah terjah satu blog yg blum kenal ...

    BalasPadam
  5. Saya seiring bersama Bin Muhammad. Namun, itu terpulang kepada cikgu sendiri dalam menyampaikan wadah ilmu kepada bangsa Melayu.

    Moga cikgu dapat menyampai perkara-perkara bermanfaat di sini dan tidak terpalit dengan blogger murahan lain.

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah.. t kasih cikgu Helmi. Segan pulak bila terbaca komen sendiri kat sini.. mcm marah je komennya tu hehee.. Tahniah juga kpd yg lain2 & didoakan agar cikgu Helmi terus sukses... aamiin.. :)

    BalasPadam
  7. tiada sang pengomen dan pembaca manakan kita si penulis mampu nak terus menulis kan..:)

    BalasPadam
  8. Salam,
    Terima kasih cikgu Helmi, amat2 saya hargainya. Semoga jalinan ukhwah kita sentiasa berpanjangan. Komen2 cikgu di RM pun sgt menarik dan berkualiti.

    p/s: Tak sangka pula cikgu published juga komen saya tu...

    BalasPadam
  9. blogwalking sekali lagi...sebab you are so wonderful writer...

    BalasPadam
  10. tahniah buat semua...helmi pun apa kurangnya ..dalam komitmen sebagai guru sudi juga berkunjung ke blog kathy..

    BalasPadam
  11. Salam Cikgu Helmi;

    Berkongsi maklumat itu yang penting, begitu juga dengan cerita-cerita yang menarik, ada manfaat boleh dikongsi. Teruskan perjuangan cikgu!.

    BalasPadam
  12. ada tersenarai juga rupanya akak ni
    kelakar pula statement akak dalam printscreen tu =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78