Pengikut

Isnin, 12 Mei 2014

Galeri Pengkarya Guru: Tetamu Istimewa

Assalamualaikum.


Setelah menerima kejutan apabila Tetamu Istimewa dilancarkan di MRSM Tun Dr. Ismail, Pontian Johor, kali ini saya menerima satu lagi kejutan apabila saudara Wanariahamiza mengirimkan foto yang diprintscreennya dari laman Facebook. Teruja saya apabila melihat Tetamu Istimewa dalam saiz yang sangat besar untuk ditatap dan dipegang. 

Berdasarkan penerangan daripada gambar ini, Tetamu Istimewa berada di Galeri Pengkarya Guru di PWTC sempena Sambutan Hari Guru pada 14 hingga 16 Mei 2014. Kepada warga pendidik semua, sudilah mendapatkan Tetamu Istimewa sebagai bahan bacaan santai. 

Besar harapan saya sekiranya Kementerian Pendidikan Malaysia sudi membeli Tetamu Istimewa untuk diedarkan ke seluruh perpustakaan sekolah di Malaysia.


10 ulasan:

  1. alhamdulillah , tahniah helmi .

    BalasPadam
  2. Tahniah diucapankan atas kejayaan cikgu
    cikgu layak menerimanya

    BalasPadam
  3. saya pun terkejut tengok saiz tu.. hahah

    BalasPadam
  4. Saya pun teruja nak pegang buku Tetamu Istimewa bersaiz gergasi tu. Mesti seronok!

    BalasPadam
  5. Salam Cikgu Helmi;

    Wah besarnya saiz buku 'Tetamu Istimewa', tahniah cikgu, semoga terus bersemangat dan cemerlang selalu hendaknya!.

    BalasPadam
  6. Tumpang bangga melihat buku gergasi Tetamu Istimewa tu!
    InsyaAllah...cikgu cubalah melobi Kementerian Pelajaran... manalah tahu ada rezeki.

    BalasPadam
  7. Subhanallah walhamdulillah.. Tahniah cikgu Helmi.. berita yg sgt menggembirakan. Saya pun turut bergembira. In shaa Allah.. akan terus melangkah ke hadapan dgn penuh kecemerlangan.. aamiin. :) :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78