Pengikut

Rabu, 19 Februari 2014

Borang Permohonan Rayuan BR1M 3.0 2014


Borang permohonan rayuan BR1M 3.0

Cara Permohonan Rayuan BR1M 3.0/2014

  • Individu perlu tampil sendiri ke pejabat LHDN berdekatan untuk menghantar permohonan rayuan BR1M 3.0 2014
  • Individu berkenaan juga perlu mengemukakan semula pelbagai dokumen sokongan termasuk penyata gaji dan tanggungan lain untuk disemak semula oleh LHDN dan 10 lagi agensi lain termasuk Bank Negara dan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ).
  • Selepas individu terbabit mengemukakan dokumen sokongan dan rayuan bertulis kepada LHDN maka keputusan permohonan rayuan Br1M 3.0 2014 untuk mendapatkan BR1M akan diluluskan.
  • Pembayaran Br1M 3.0 2014 akan dibuat ke akaun pemohon setelah keputusan menerima BR1M 3.0 diluluskan.
Semoga berjaya!

9 ulasan:

  1. Semoga mereka yang memerlukan mendapat info yg sepatutnya .

    BalasPadam
  2. fizi tgu 22 hb nie je..dapat x dapat belakang kira..hehe

    BalasPadam
  3. bagaimana nak tau permohonan ditolak ??

    BalasPadam
  4. Kalau yang dah pernah dapat tak perlu isi borang ni kan, cikgu?

    BalasPadam
  5. Bertuah laa yang dapat BRIM tu kan... gunakan dengan berhemah yer... :)

    BalasPadam
  6. Oooo boleh buat rayuan juga yer... bermakna yang mempunyai pendapatan 5K keatas masih boleh kemukakan rayuan berdasarkan slip gaji bersih yang diterima selepas pemotongan segala pinjaman dan tangjungjawab lain2 kot...

    BalasPadam
  7. Semoga membantu kpd mereka yg layak & memerlukan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78