Pengikut

Selasa, 18 Februari 2014

Yes Boss Full Episode - Tonton Online (Aswan Azmy Blog)

Assalamualaikum.

Saya terbaca entri Coretan Hati Kathy - Cara Kathy Blogwalking. Kemudian, saya kaitkan pula dengan nama seorang blogger ni - Aswan Azmy yang saya rasa antara blogger yang popular dengan entri Tonton Online (Rasanya ini bukan kali pertama saya menyebut namanya-sebelum ini Ariana Rose).  

Kehebatan Kak Kathy dengan cara blogwalkingnya ialah, dia boleh hafal link atau nama blog blogger yang hendak dia terjah. Bukankah hebat namanya tu! Seperkara lagi, nama blog juga memainkan peranan penting dan perlulah mudah untuk diingati bukan sahaja dalam kalangan blogger malah, pengakses yang lain. 

Keduanya pula, saya hanya memuat naik link blog Aswan Azmy melalui entri Ariana Rose Tonton Online, namun tempiasnya juga apabila pada carian kata kunci di blog saya nama beliau jelas terpampang. 

Hal ini bermakna, sekiranya pengakses itu sudah berpuas hati dengan entri di blog tersebut, maka dengan mudah mereka akan terus menaip nama blog tersebut. Secara tidak langsung populariti blog tersebut akan meningkat. Tahniah, saya ucapkan kepada Aswan Azmy yang berjaya meletakkan "namanya" antara terlaris dalam enjin carian.


Kepada yang mengikuti drama Yes Boss ini, bolehlah tonton di blog Aswan Azmy, antara pilihan yang terbaik. 

(ASWAN AZMY BLOG)

7 ulasan:

  1. Wahh, seronoknya bila dapat tempias hujan ni. Saya memang suka tonton online sbb kat rumah xde kesempatan. Malam je sempat. hehehehe, baguslah kak kathy boleh hafal eh.

    BalasPadam
  2. hehe...setiap orang mempunyai kelebihan mereka yang tersendiri
    sebab tu kita unik! =)

    BalasPadam
  3. hehehehe..dah terbiasa helmi...link helmi pun kathy dah hafal juga..guna tab leceh sikit,paling mudah guna hp tapi kalau guna hp kita kena hafal la link yg nak di bw tu...lagipun kalau kita biasa taip link tu secara automatik ianya keluar selepas taip dua tiga huruf...

    BalasPadam
  4. akak tak mengikuti drama sekarang ni..

    BalasPadam
  5. Hahaa.. saya tak berkesempatan nk menonton cerita ni.. Apa pun, All the best cikgu.. :)

    BalasPadam
  6. Wah macam best je cerita Yes Bos tu.. Hehehe :).. Setuju dengan pendapat Cikgu Helmi.. Jika kita nak blog kita dikenali kena pandai letak tajuk entri..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78