Pengikut

Sabtu, 2 November 2013

Top Komentator Oktober Tetamu Istimewa

Assalamualaikum semua.
Hari ini saya berbesar hati untuk mengumumkan Top Komentator Oktober yang Setia Bersama Tetamu Istimewa. Terima kasih saya ucapkan kepada blogger yang tersenarai. Tidak lupa juga kepada blogger lain yang singgah membaca entri saya. 


Sebagai penghargaan saya akan masukkan blog kalian dalam Bloglist saya. Jika blog kalian sudah tersenarai dalam senarai Setia Bersama Tetamu Istimewa sepanjang masa, saya akan gantikan tempat itu kepada blog lain mengikut urutan tertinggi komentator bulan Oktober. Hal ini demikian, untuk Bloglist bulan November 2013, saya akan senaraikan 25 blog sahaja.

Nampaknya, blogger baru yang tersenarai di sini ialah Khir Khalid, Muhammad Khairuddin Lim, dan wanariahamiza. Dan blog yang ke 25 yang terpilih ialah Raudzah Z. Tahniah, saya ucapkan! 

15 ulasan:

  1. Alhamdulillah =) mereka ni pun setia dengan blog saya..tahniah buat mereka semua

    BalasPadam
  2. Tahniah..singgah memlm ke blog en helmi :)

    BalasPadam
  3. Terima kasih...Semoga hubungan kita bertambah erat.

    BalasPadam
  4. terima aksih juga kerana helmi juga menjadi top 20 teman setia blog dunia kecil mizz aiza.. sama-sama kita menyokong antara 1 sama lain..

    BalasPadam
  5. wahh..best..tahniah wat dorg semua.. :)

    BalasPadam
  6. tahniah kepada mereka..adoii..zara lama dah tak melawat blog zara cibuk sgt5..hmm..cikgu sihat ke? rindu plk kat cikgu n geng2 blog semua..=D

    BalasPadam
  7. Wah, tahniah utk mereka yg hebat tu.. nk jugak la ada dalam list utk bulan depan =)

    BalasPadam
  8. tahniah kepada mereka semua dan terima kasih kepada enck hem

    BalasPadam
  9. tahniah kepada yang tersenarai. semoga saya pun boleh tersenarai juga nanti

    BalasPadam
  10. tahniah kepada mereka yang tersenarai =)

    BalasPadam
  11. Wah! Ada pula nama saya. Hehe. Terima kasih cikgu.

    BalasPadam
  12. tahniah semua..

    BalasPadam
  13. Mizz Aiza kalau tak ada, bagaikan tidak lengkap senarai top komentor ini. :)
    Terima kasih cikgu.

    BalasPadam
  14. Oh.. sy pun ada.. Alhamdulillah.. baru tengok entri ni.. maaf ye cikgu Helmi & terima kasih juga.. :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78