Pengikut

Khamis, 28 Mac 2013

Majalah DBP di Pekan Simpang Empat, Kangkong Kedah


Nampaknya, masalah untuk mencari majalah terbitan DBP seolah-olah menemui jalan selesai. Saya berbangga apabila majalah "ekslusif" ini tiba-tiba menjelajah ke seluruh tempat. Kepada penduduk di Alor Setar, selain boleh mencari majalah ini di Toko Buku di Jalan Langgar, anda juga boleh mencari di kedai yang menjual majalah bersebelahan MyDin berhampiran CityPoint. 

Kepada yang berada di sekitar Pekan Simpang Empat, Kangkong boleh mendapatkan majalah ini di kedai yang menjual majalah depan Balai Polis Simpang Empat. Mulanya saya juga terperanjat apabila majalah DBP dijual di kedai ini. Turut berada di situ ialah majalah WADAH SISWA. Jadi, senanglah selepas ini untuk saya mendapatkan majalah DBP ini. 

Harapan saya juga untuk edisi bulan April dan seterusnya akan berada di sini. Jangan hanya hangat-hangat tahi ayam. Apabila majalah ini sudah berada "bersepah" di serata tempat, jangan pula sampai ada yang berlonggok saja. Ayuh, kita dapatkan majalah yang berilmu dan bermutu ini untuk manfaat bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78