Pengikut

Ahad, 24 Mac 2013

Koleksi Buku: Karya Penulis Wanita ITBM


Semalam, sewaktu hendak pulang ke kampung macam biasalah apabila ke Pudu Sentral saya akan singgah di Kedai Buku 1Malaysia. Saya ke sana tidak lain tidak bukan untuk membeli buku penulis wanita (terbitan ITBM) yang baru sahaja dilancarkan oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin. 

Sebelum ini saya telah membeli Catatan Cinta Anakanda Bonda, Tangis Buliga, Ketika Kalbu Bersuara dan Cahaya di Jendela. Semalam saya telah membeli Yang Terselindung, Hering, Hujan Hujung Januari dan Bunga di Atas Meja. Dan sebuah buku Alien Menchari Cinta. Selepas ini bolehlah pihak ITBM merancang untuk melancarkan buku penulis lelaki pula. Rasanya melebihi 10 orang.

Tak sabar rasanya hendak baca. Nampaknya, semakin bertambahlah koleksi bacaan saya yang belum baca. 


Sebelum ke Pudu Sentral saya sempat ke Jalan TAR untuk mendapatkan Dewan Budaya, Dewan Siswa dan Dewan Tamadun Islam. Jika tidak kerana saya telah melanggan Tunas Cipta, Dewan Sastera dan Pelita Bahasa, telah lama saya membeli ketiga-tiga majalah ini. Nampaknya, hak "ekslusif", pelanggan majalah DBP untuk menatapnya terlebih dahulu masih belum menjadi kenyataan. Sampai hari ini majalah langganan bulan Mac 2013 masih belum sampai. 

P/S: Alhamdulillah, saya selamat sampai di rumah kira-kira pukul 1.15 pagi. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78