Pengikut

Selasa, 22 November 2011

Selamat Bercuti-Balik Kampung

Sesi persekolahan baru saja berlabuh. Pejam celik, pejam celik sudah hampir sampai ke akhir tahun. Cuti kali ini saya pulang ke kampung. Setelah Hari Raya Aidiladha lalu saya tidak berkesempatan pulang. Namun dalam masa bercuti ini saya terpaksa menguruskan beberapa perkara. Hal ini berkaitan dengan tawaran pelantikan saya sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah. Walau bagaimanapun saya telah menyelesaikan beberapa proses yang perlu saya lakukan seperti Akuan Sumpah, Surat Akuan Janji dan Tapisan Keselamatan. Cuma yang belum selesai adalah pemeriksaan kesihatan dan X-ray. Setelah itu saya perlu menghantar segala dokumen yang telah siap diuruskan kepada Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran dalam masa 60 hari dari tarikh arahan lapor diri iaitu 20 Oktober 2011 lalu. Maknanya sebelum 20 Disember segalanya sudah selesai. Harap-harap dipermudahkan-Nya.

Dikesempatan ini saya mengucapkan selamat bercuti kepada murid-murid dan guru-guru di SJK (C) Choong Chee dan kepada sesiapa saja yang terlibat secara langsung ataupun tidak dalam dunia perguruan.

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78