Pengikut

Ahad, 3 Disember 2017

Madu di Tangan: Kumpulan Puisi Remaja Terbaik 2015/2016

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Hadiah Sastera Perdana Malaysia (HSPM) 2015/2016 

Syukur kehadrat Ilahi dengan izin-Nya, saya dapat naik ke pentas HSPM buat kali kedua dalam kategori buku sastera remaja. Hadiah telah disampaikan oleh YB Dato Seri Mahdzir Khalid - Menteri Pendidikan Malaysia dan Dato Sri Alias Hj Ahmad - Ketua Setiausaha Kementerian Pendidikan Malaysia di Balai Budaya Tun Syed Nasir, Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) pada 28 November 2017 lalu.

Kumpulan Puisi Remaja: Madu di Tangan terbitan ITBM, 2015 sangat istimewa bagi saya.
 

Sijil kemenangan yang diperoleh.


Saya mengucapkan terima kasih kepada keluarga, rakan-rakan, guru-guru, penerbit eceran dan buku (ITBM) yang memberikan sokongan terhadap hasil penulisan saya. Terima kasih juga kepada panel penilai yang meluluskan manuskrip ini dan panel hakim yang mempercayai dan mengiktiraf karya saya ini. 



Terima kasih kepada rakan-rakan yang menitipkan ucapan tahniah.

Keputusan penuh Hadiah Sastera Perdana Malaysia (HSPM) 2015/2016.

Mohd Helmi Ahmad
Bakat Anugerah Kurniaan Ilahi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78