Pengikut

Ahad, 25 Disember 2016

Koleksi Lengkap Buku Hilmi Rindu

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.



Saya tidak "membesar" dengan puisi Hilmi Rindu @ Mohd Abdullah kerana setelah dewasa barulah saya mengenali puisi.

Namun, setelah mengenali puisi, saya suka membaca puisinya yang sederhana tetapi mendalam maksudnya.

Saya pernah berjumpa dengan beliau sewaktu majlis penyampaian Hadiah Sastera Perdana Malaysia (HSPM) 2014. Beliau memenangi kategori kumpulan puisi remaja melalui Mimpi Kotaku, ITBM 2014.

Kebetulan pemenang Kategori C ditempatkan di satu meja, jadi dapatlah berbual dengan beliau. Dek perkenalan pertama itu, tidaklah banyak yang dibualkan sekadar menyoal perkembangan penulisan masing-masing.

Beliau antara penulis mapan yang masih tekal menulis. Saya amat kagum dengan semangat kepengarangan beliau itu. Teruskan menulis, tuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78