Pengikut

Isnin, 26 Disember 2016

Senarai Karya Mohd Helmi Ahmad yang Disiarkan Pada Tahun 2016

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Tahun 2016 hampir ke penghujungnya. Sepanjang tahun ini ada beberapa karya saya yang disiarkan dalam akhbar dan majalah tempatan. Bahkan, sebuah buku saya telah diterbitkan. Saya perlu akui, tahun ini saya tidak aktif menulis dan tidak prolifik mengirimkan karya kepada editor.

Buku
1. Kumpulan Cerpen: Bila Ayah Berkaca Mata Hitam, ITBM.

Rencana
Polemik
1. Penulis Sastera Remaja Tiada Pilihan Kecuali Terbitkan Buku - BH, 16 April 2016.

Bicara Tunas
1. Dimensi Penulis Eceran kepada Penulis Buku - Tunas Cipta, Julai 2016.

Ikon Seni & Budaya
1. Mencari Kepuasan Diri - Sinar Harian, 14 Ogos 2016.

Cerpen
1. Kalendar Merah dan Si Penenun Cinta - Dewan Siswa, Februari 2016.
2. Projek Baulu Nenek - Dewan Pelajar, Jun 2016.
3. Tabik Hormat Inspektor Izzudin - Asuh, November 2016.

Puisi
1. Ruang dan Waktu - Mingguan Malaysia, 19 Jun 2016.
2. Rumah Patriotisme - Sinar Harian, September 2016
3. Dengar Pesan Kami - Dewan Siswa, Oktober 2016.
4. Hitam Putih - Sinar Harian, 1 Oktober 2016

Doakan tahun 2017 saya dikurniakan kekuatan untuk terus menghasilkan karya yang lebih baik.

Mohd Helmi Ahmad
Penulis Eceran Akhbar dan Majalah
Penulis Buku ITBM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78