Pengikut

Ahad, 27 Mei 2018

Promosi Jualan Buku Mohd Helmi Ahmad

 Assalamualaikum & Selamat Sejahtera.



Tak dapat saya gambarkan dan ungkapkan dengan kata-kata tatkala dapat memegang dan menatap buku terbaharu saya, "Kumpulan Cerpen Remaja: Gadis dan Cermin Masa Depan" terbitan ITBM, 2018 ini. Alhamdulillah, daripada menulis cerpen eceran dapat pula diterbitkan dalam bentuk buku. 

Sebagai mengucapkan terima kasih dan menghargai kepercayaan yang diberikan oleh ITBM dengan menerbitkan buku keempat perseorangan saya ini, saya membeli pula stok buku ini sebanyak 100 buah. 

Memandangkan saya mempunyai 2249 orang rakan dan 1030 orang pengikut, setidak-tidaknya dapatlah menyokong saya dengan membeli dan membaca buku terbaharu saya ini. 



Sebagai promosi pembukaan jualan ini saya tawarkan dengan harga istimewa dan mampu milik. Pembelian akan lebih jimat apabila membeli secara pakej buku ini dan buku-buku saya yang lain.
Rakan-rakan yang berminat sila pilih pakej seperti berikut: 

1. GDCMD = RM25/RM27 (S&S)

2. MDT + GDCMD = RM33/RM37 (S&S)

3. BABMH + GDCMD = RM37/RM40 (S&S)

4. MDT + BABMH + GDCMD = RM47/RM50 (S&S)

5. MDT + BABMH + KM+ GDCMD = RM55/RM58 (S&S)

* Semua pakej termasuk pos laju
* MDT - pemenang HSPM 2015/2016
* Harga asal - MDT (RM15), BABMH (RM25), KM (RM9) dan GDCMD (RM25) - anda mampu JIMAT berkali ganda.
* Tetamu Istimewa cetakan pertama telah habis.
* Boleh WhatsApp saya di talian 017 4241356



Rakan-rakan yang berminat untuk membuat pesanan boleh tinggalkan komen di bawah. Saya akan PM, kemudian. Sebarang pertanyaan, boleh diajukan pada ruangan komen.

Sokongan rakan-rakan amatlah saya hargai. Terima kasih.

Mohd Helmi Ahmad
Penulis Buku ITBM dan DBP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78