Pengikut

Jumaat, 17 Februari 2017

Cerpen Kelip-kelip di Hatiku dalam Majalah ASUH

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.



Cerpen "Kelip-kelip di Hatiku" yang disiarkan dalam Majalah ASUH, Mac 2017 merupakan karya kedua saya yang disiarkan pada tahun 2017.

Alhamdulillah, terima kasih Pak Cu Hamidi Md Yudin yang menjadi pembaca pertama cerpen ini dan telah mencantikkan cerpen ini terlebih dahulu sebelum dihantar kepada editor.

Terima kasih juga diucapkan kepada editor Majalah ASUH yang menyiarkan cerpen kanak-kanak saya ini.

Wah, nampaknya saya lebih bersemangat untuk mengumpulkan dan menyiapkan manuskrip kumpulan cerpen kanak-kanak pula!

Ayuh, dapatkan Majalah ASUH bulan Mac 2017 untuk membaca cerpen ini.

*Kredit gambar daripada Pak Cu Hamidi. 
 

2 ulasan:

  1. Wah, kena beli ni, setiap bulan memang saya belikan anak. Nanti saya pun nak baca juga. Tahniah Cikgu. Nak tunggu buku Cerpen kanak-kanak pula😊.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78