Pengikut

Isnin, 30 April 2012

Cerpen: Harum Pandan Bunga Rampai



Syukur alhamdulillah cerpen yang sudah lama dihasilkan ini dan sudah lama dihantar ini masih diberi peluang untuk disiarkan. Terima kasih editor Mingguan Wanita. HARUM PANDAN BUNGA RAMPAI telah disiarkan di MW pada edisi 20-26 April 2012 lalu. Saya rasa belum terlambat lagi untuk saya kongsikan di sini. Kepada pembaca sekalian sudilah membelinya dan membacanya. Kemudian jika ada yang sudi memberi komen saya sedia menerimanya demi kebaikan.


Ini merupakan cerpen pertama yang disiarkan di MW. Moga selepas ini ada lagi karya-karya saya yang tersiar di MW.


2 ulasan:

  1. Terima kasih ayahanda. Sokongan semua amat saya hargai dan menjadi penyokong kepada saya untuk terus bertahan dalam dunia penulisan ini.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78